دفترنمایندگی نیروی دریایی در زمین اهدایی خیران کلاردشت با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، کلنگ خورد .
کد خبر: ۹۰۴۵۵۳۱
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، دفترنمایندگی  نیروی دریایی در زمین اهدایی خیران کلاردشت با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، کلنگ خورد .
امیر دریادار خانزادی در مراسم آغاز عملیات اجرایی دفتر نمایندگی نیروی دریایی در شهرستان کلاردشت گفت : با وجود بهره مندی نیروی دریایی از فناوری راهبردی ، نیروهای تجهیزات محور و و تجهیزات پیچیده در جهان ، جمهوری اسلامی ایران در آبها، نیازمند نیروهای توانمند با توان علمی بالا برای برقراری امنیت مرزهای آبی است.
فرماندهی نیروی دریایی جمهوری اسلامی هدف از ایجاد دفتر نمایندگی در کلاردشت را شناسایی و جذب جوانان توانمند و مستعد منطقه عنوان کرد و افزود: وجود شایستگی در جوانان کلاردشت موجب شد تا این شهرستان در مجموع 30 نمایندگی نیروی دریایی کشور قرار گیرد .
دفتر نمایندگی نیروی دریایی در کلاردشت در زمین 570 متری به ارزش 400 میلیون تومان اهدایی خیران در 2 طبقه و با اعتبارات استانی و نیروی دریایی سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها