خبرهای داغ:
امروزشهید حججی به ما درسی داد که جوانان عزیزما درهرشرایطی ودرهرزمان می توانیم جوانان برومند داشته باشیم و ازفرامین ولایت ورهبری تبعیت نمایند.
کد خبر: ۹۰۴۵۵۱۵
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فلاورجان ، جلسه شورای اداری شهرستان فلاورجان به ریاست مهندس ساعدی سرپرست فرمانداری، حجت الاسلام موسوی لارگانی رئیس مجمع نمایندگان استان وائمه جمعه قهدریجان و پیربکران و مسئولین ادارات  در سالن  شهدای هنرمند اداره فرهنگ وارشاد شهرستان برگزارشد.

دراین جلسه مهندس ساعدی گفت:خدا راشاکرم که اولین جلسه شورای اداری شهرستان با حضو مسئولین تشکیل گردیده وان شاءالله درآینده حتما ماهی یک جلسه شورای اداری را در دستور کار خواهیم داشت و بصورت دوره ای در تمام شهرها این جلسات تشکیل خواهد شد.

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مهندس هدایت فرماندار سابق شهرستان و همچنین تبریک روز خبرنگار افزود:خبرنگاران طلایه داران عرصه اطلاع رسانی و رسانه هستند و از مدیران شهرستان می خواهم که با رسانه ها تعامل و همکاری داشته باشند و هر گونه اقدامی که در جهت خدمت به مردم عزیز انجام می دهند راحتما به اطلاع مردم برسانند.

وی درادامه با اشاره به سالگرد شهادت شهید حججی خاطرنشان کرد:امروز شهید حججی به ما درسی داد که جوانان عزیزما در هر شرایطی و در هر زمان می توانیم جوانان برومند داشته باشیم و ازفرامین ولایت و رهبری تبعیت نمایند.

وی در بحث مدیریت آب در شهرستان گفت: از استاندار محترم اصفهان دکترمهرعلیزاده تشکر نموده که از زمانی که وارد استان اصفهان گردیده به سختی تلاش در رفع  مشکلات آب داشته و با تمام قدرت برای حل مشکل آب تلاش می نمایند، اما ما باید واقعیت را هم بدانیم که نمی توان فعلا رودخانه را باز نگه داریم و باید این آب موجود مدیریت شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان فلاورجان گفت: بخشی از آب در کانال ها جاری شده است و بنده باتفاق نماینده محترم شهرستان پیگیرحق آبه های مردم هستیم و امید واریم که ان شاءالله این مسئله هم بخوبی حل و فصل شود.

وی همچنین افزود : این قول را می دهم که دربخش قهدریجان به صورت ویژه وارد شده و مسائل ومشکلات و مطالبات بحق مردم را پیگیری نمایم.

مهندس ساعدی در ادامه با اشاره به شرایط اقتصادی مردم گفت :شرایط سختی است و مردم ازنظراقتصادی در وضعیت خوبی بسر نمی برند و ما مسئولین موظف و مکلف هستیم که تا حد امکان به مشکلات و مسائل مردم رسیدگی نماییم.

مهندس ساعدی در بحث اشتغال گفت: وضعیت اشتغال در شهرستان ما وضعیت خوبی نیست و من از بخشداران و شهرداران می خواهم که بصورت جدی ورود پیدا کنند تا بخشی از مسائل اشتغال را حل کنیم .

وی همچنین از بانک ها خواست که در بحث پرداخت وام ها خیلی سختگیری ننمایند و رضایت مندی مردم را جلب نمایند و امید وارم که بتوانیم کاری ماندگار دراین حوزه انجام دهیم.

وی دربحث توافق نامه برجام با اشاره به عهد شکنی امریکا گفت: ما کشور مستقلی هستیم ،با اینکه تمام قد آمده اند که ما را زمین گیر نمایند ولی ما شرایط بدتر از زمان جنگ را نداریم و قطعا با کمک و همراهی و همدلی همدیگر این مقطع زمانی را هم به خوبی طی خواهیم کرد.

سرپرست فرمانداری با اشاره به بحث گرانی و گران فروشی گفت :با توجه به بحث گران فروشی از دستگاه های متولی امر به جد می خواهم که در این عرصه ورود پیدا کنند و سعی کنند این مسئله را مدیریت نمایند و ان شاءالله در شهرستان ما موردی از گران فروشی نباشد که خود این ایجاد نارضایتی می نماید.

وی در ادامه با اشاره در پیش بودن هفته دولت گفت: پروژه های نیمه تمام شهرستان در دستور کار قرار گیرد و ساماندهی شود به گونه ای که خروجی خوبی برای مردم داشته باشد.

وی همچنین به راه اندازی میز خدمت در فرمانداری اشاره کرد و افزود: باید همه دستگاه ها دغدغه حل مشکلات و مسائل مردم را داشته باشند و نباید بروکراسی اداری دست و پا گیر مردم شود و کلیه دستگاه های اجرائی در شهرستان باید در این زمینه فعال شوند و گزارش آن را به فرمانداری ارسال نمایند.

سرپرست فرمانداری همچنین با اشاره به بحث کنگره سرداران شهید شهرستان گفت: باید تمام دستگاه ها با تمام قدرت به میدان کار بیایند و کارهایی که در این پروژه و کار فرهنگی عظیم بر زمین مانده انجام شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها