خبرهای داغ:
نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی:

همدلی مسئولان در اجرای اقتصادمقاومتی؛ شکست دشمنان در تحریم ها

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی در مجمع سلامت این شهرستان، گفت: عمل به مولفه های اقتصاد مقاومتی موجب شکست تحریم ها می شود.
کد خبر: ۹۰۴۵۴۹۰
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یوسف داودی افزود: با وجود نشر هر روزه اخبار ناامید کننده و ناگوار، رساندن موفقیت ها و انعکاس خدمات مسئولان به مردم و جامعه موجب ایجاد امید و نشاط می شود.

وی با بیان اینکه در کنار افشاگری ها در مورد اختلاس ها و تجاوز به حقوق ملت باید خدمات و زحمات خیران و مدیران موفق نیز بازنمایی شود، اظهارکرد: بسیاری از انسان های سلیم النفسی هستند که از مال و دارایی خود در جهت ساخت مدرسه و بیمارستان و کمک به نهادهای خیریه می گذرند که وظیفه ما شناساندن آن ها به مردم و ترویج فرهنگ ایثار و گذشت است.

داودی به اعمال تحریم های ظالمانه و تهاجم همه جانبه امریکا به ایران را مورد اشاره و بیان کرد: وحدت و همدلی مسئولانه مردم و مسئولان و عمل به مولفه های اقتصاد مقاومتی موجب شکست دشمنان خواهد شد.

وی با تاکید بر ضرورت ایجاد بیمارستان دوم در سراب، اظهارداشت: درملاقاتی که با وزیر بهداشت و درمان داشتم این موضوع را مطرح کردم و دستورات مثبتی از طرف وی صادرشد که پیگیری مسئولان را می طلبد.

در ادامه شرکت کنندگان در مجمع سلامت با امضای بیانیه سلامت به تعهد خود درجهت اجتماعی کردن سلامت تاکید کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها