خبرهای داغ:

برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه در هندیجان

فرماندار هندیجان گفت:یاد شهدای والامقام خبرنگار و شهید خبرنگار صارمی و روز خبرنگار را گرامی داشته و این روز مهم رابه همه خبرنگاران و اصحاب رسانه که با تلاش های بی وقفه و سختی های فراوان رویدادهای خبری جامعه را منتشر می کنندتبریک می گویم و در تاریخ معاصرایران نقش خبرنگاران در ایجاد وحدت و امید بخشی در جامعه مهم و ارزشمندبوده است.
کد خبر: ۹۰۴۵۴۶۵
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان،پیش از ظهر شنبه مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه با حضور فرماندار،رئیس اداره ارشاد اسلامی و تعدادی از مسئولان و خبرنگاران در سالن اجتماعات فرمانداری هندیجان برگزار شد‌.

کورش مودت در این مراسم تجلیل اظهار کرد:خبرنگاران همواره در کنار مردم و مسئولان جامعه هستند و رویدادهای مهم کشور و جهان را بدون غرض ورزی و با تلاش های مستمر و شبانه روزی منعکس می کنند و خبرنگاران از جایگاه ویژه ایی ودر جامعه برخوردار هستند‌.

وی افزود:خبرنگاران بایستی با بی طرفی اخبار و رویدادهاواقعی را مثل یک امانت دار به موقع منتشر و منصفانه نقد داشته وازتخریب دیگران دوری نمایند و رسالت یک خبرنگار بسیار مهم و ارزشمند و شایسته تقدیر است.

وی بابیان بازگویی مشکلات همراه با راهکار برای کمک به مردم و جامعه ضروری است گفت:مشکلات هر منطقه یا شهر یا استان با همت اطلاع رسانی منصفانه می تواند کمکی بزرگ به مسئولان باشد که راحت تر همراه با راهکار حل شود و نقش خبرنگار در این باره تاثیرگذار است .

در ادامه مراسم تجلیل از خبرنگاران رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان تاکید داشت:تعامل با خبرنگاران و مخصوصا پیشکسوتان عرصه خبر مهم است و خبرنگاران از افراد صاحب نظر و تاثیر گذار در انعکاس رویدادها جامعه هستند.

مسعود میرزاپور افزود:رسالت یک خبرنگار بسیار ارزشمنداست که در انتشار مشکلات و رفع آنها با آگاه سازی می تواند کمکی بزرگ برای پیشرفت اقتصاد و معیشت مردم باشد.

در پایان از خبرنگاران و اصحاب رسانه از طرف فرمانداری،اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیر و هدایایی به آنها اهداء شد و به دو نفرخبرنگار فعال شهرستان لوح تقدیری ازطرف اداره صنعت ،معدن و تجارت هندیجان اهدا ء و همچنین لوح تقدیر و هدیه ایی به خبرنگار بسیجی هندیجان از طرف اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اهداء شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار