خبرهای داغ:

برگزاری اردوی فرهنگی تفریحی بسیجیان نمونه باغملک

به همت پایگاه شهید موسوی قلعه تل اردوی فرهنگی تفریحی چهل نفراز بسیجیان نمونه و ترغیب بسیجیان دیگر پایگاه ها جهت حضور فعالتر در برنامه ها انجام گردید.
کد خبر: ۹۰۴۵۴۶۴
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۴

سروان پاسدار مسلم زنگنه فرمانده حوزه صاحب الزمان(ع)قلعه تل گفت:در این برنامه تفریحی و زیارتی یک روزه ، علاوه بر برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی حلقه صالحین نوجوانان و جوانان با موضوع ولایت پذیری وقرآن برگزار شد.

حجت اسلام والمسلمین خیبر قیصری فرمانده پایگاه شهید موسوی قلعه تل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در باغملک گفت: هدف از برگزاری این اردو تقدیر و تشویق اعضا فعال پایگاه که در حلقه های صالحین و برنامه های پایگاه حضور فعال دارند و حفظ و انسجام نیروهای بسیجی فعال پایگاه بوده است.

وی افزود: علاوه بر این اردو برنامه های فرهنگی و آموزشی برای اعضا پایگاه اجرا می شود که از آن جمله می توان به برگزاری کلاس های آموزش رایانه و همچنین قرآن و برگزاری برنامه شب های قرآنی در شب های چهار شنبه در مسجد صاحبالزمان(ع) اشاره کرد که مورد استقبال بسیجیان و خانواده های آنان قرار گرفته است.

این اردو از ساعت هشت صبح در منطقه گردشگری مال آقا شروع شد و بعد از پیاد روی در مسیر رودخانه تا سر چشمه، همه بسیجیان در نماز جماعت شرکت نمودند

حجت اسلام والمسلمین بهادر پرچم مسئول محترم دفتر نمایندگی ولی فقیه وسروان راسته زاده جانشین سپاه باغملک در این اردو حضور داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها