خبرهای داغ:

برگزاری نشست حلقه مربیان صالحین در حوزه حضرت نرجس (س) قم

نشست حلقه مربیان حوزه حضرت نرجس (س) با محوریت تبیین گفتمان رهبری با حضور مربیان صالحین این حوزه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۵۴۶۳
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، خانم میرقیصری مسئول تعلیم و تربیت حوزه حضرت نرجس (س) طی سخنانی در نشست حلقه صالحین مربیان این حوزه اظهار داشت: اساس فعالیت ما تبیین دستورات و آموزه‌های دینی و منویات و رهنمود‌های مقام عظمای ولایت است و اگر به مرحله اقناع دل رسیدیم، جسم به حرکت در می‌آید و لذا همین موضوع عامل تفاوت بین تفکر اسلامی و غیر اسلامی است.
وی با تشریح چهار جریان داخلی معارض با انقلاب در دوران پیروزی انقلاب اسلامی افزود: لیبرال‌های متمایل به غرب و دل بسته آمریکا، کمونیست‌های اسلحه به دست، منافقین با ظاهر اسلامی وباطن خبیث (کفر) و جریان متحجر و مرتجع داخلی، گروه‌هایی بودند که هر یک به نوعی در مقابل حرکت انقلاب اسلامی می‌ایستادند و نهایتا ملت از آن‌ها عبور کردند.
مسئول تعلیم و تربیت حوزه حضرت نرجس (س) در ادامه خاطرنشان ساخت: امروز ضرورت دارد مربیان صالحین تبیین گفتمان ولایت ویژه خانواده‌های متربیان، بازدید از حلقات و ارائه گزارش، برنامه ریزی جهت اردوی مربی با سرگروه، تبیین وروشنگری وقایع روز و .. را در صدر برنامه‌های خود قرار دهند.
مسئول بسیج جامعه زنان ناحیه امام حسن مجتبی (ع) نیز در این نشست تبیین گفتمان رهبری از سوی مربیان و پاسخ به سوال‌ها و شبهات متربیان را مورد تاکید قرار داد.
ارسال نظرات