نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: امروزه حرکت‌های مخفی و دسیسه‌ها و نفوذهای دشمن بسیار زیاد در کشور دیده می‌شود.
کد خبر: ۹۰۴۵۴۵۸
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، آیت‌الله محمد‌رضا ناصری یزدی در شورای فرماندهی انتظامی استان یزد با بیان اینکه فعالیت‌های نیروی انتظامی با توجه به گوناگونی آن نیازمند تنوع، علم و آگاهی بسیار است اظهار داشت: کار‌های نیروی انتظامی همگی یدی نیست بلکه کار علمی، مراقبتی و امنیتی است.

نماینده، ولی فقیه در استان یزد افزود: بدون شک اگر خداوند متعال همراهمان نباشد آنطور که باید و شاید نمی‌توانیم کارهایمان را انجام و به بهترین شکل به پایان برسانیم.

امام جمعه یزد با بیان اینکه امروزه حرکت‌های مخفی و دسیسه‌ها و نفوذ‌های دشمن بسیار زیاد در کشور دیده می‌شود گفت: این‌ها مسائلی است که خداوند متعال باید به کمکمان بیاید تا بتوانیم بر این توطئه‌ها برتری یابیم و کشور را از حیث وجود دشمنان پاک کنیم.

وی اذعان داشت: توطئه‌های دشمن حساب شده و مخرب است که اگر حواسمان نباشد، چشم بصیرتمان باز نباشد و ارتباط با خداوند نداشته باشیم شاید ضربه سنگینی از دشمن به نظام جمهوری اسلامی وارد شود که جبرانش نیز بسیار سخت و دشوار است.

ناصری یزدی خاطرنشان کرد: باید به نحوی عمل شود که هم خودمان انقلابی باشیم و هم به نحوی با اعمال، رفتار و کردارمان با مردم برخورد کنیم که روحیه انقلابی در آن‌ها تقویت و حفظ شود.

نماینده، ولی فقیه در استان یزد اظهار داشت: مردم ایران هر زمان با مشاهده فعالیت‌های شما باید احساس کنند که افراد دلسوز در کنارشان هستند و مثل شمع می‌سوزند تا بتوانند روشنایی را برایشان به ارمغان بیاورند.

امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه کارکنان نیروی انتظامی باید صد‌در‌صد حواسشان به توطئه‌های دشمنان باشد تصریح کرد: این مسائل نیازمند ایمان، اعتماد و توکل بر خداوند متعال است که راه و دید را برای شما باز کند تا به نتایج مثبت برسید.

وی گفت: نیت خدایی امام راحل و توکلی که رزمنده‌ها در هشت سال دفاع مقدس داشتند سبب شد که دشمن را شکست دهند و جان خود را فدا کردند که انقلاب اسلامی حفظ و به آیندگان منتقل شود.
ارسال نظرات