همزمان با شب شهادت نهمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت با حضور امام جمعه، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه کوهبنان ، جانشین سپاه کوهبنان،ائمه جماعت مساجد ،بسیجیان و خانواده های معزز شهیدان و ایثارگران مراسمی در حرم مطهر شهدای گمنام شهرستان به همت جبهه فرهنگی شهدای گمنام شهرستان  کوهبنان برگزار شد
کد خبر: ۹۰۴۵۴۴۱
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، همزمان با شب شهادت نهمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت با حضور امام جمعه، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه کوهبنان ،جمعی از مسوولان ،فرماندهان نظامی و انتظامی،ائمه جماعت مساجد ،بسیجیان و خانواده های معزز شهیدان و ایثارگران مراسمی در حرم مطهر شهدای گمنام شهرستان به همت جبهه فرهنگی شهدای گمنام شهرستان  کوهبنان برگزار شد که با قرائت زیارت عاشورا ،روضه خوانی و عزاداری همراه بود .
در این مراسم حجت الاسلام مصطفی افضلی با تسلیت ایام شهادت حضرت امام جواد (ع) گفت ما از نور وجود ائمه خلق شدیم توبه حضرت آدم بواسطه وجود اهلبیت قبول شد البته خلق انسان برای عبادت و بندگی خداست .
وی ابراز داشت بخاطر وجود ائمه خداوند درهای رحمت و مغفرت را می گشاید و برخی درها  را می بندد لذا باید حق و حقوق اهلبیت را رعایت کنیم نسبت به برگزاری مجالس اهلبیت مبادرت ورزیم در شادی اهلبیت شاد  و در غم و اندوه اهلبیت غمیگین باشیم .
حجت الاسلام افضلی بیان داشت اهلبیت به گردن من و شما حق دارند چون رزق و روزی ما بواسطه وجود اهلبیت فراهم می شود امنیت ما هم بواسطه وجود اهلبیت رقم خورده است .
وی تاکید نمود خداوند بواسطه وجود اهلبیت عذاب را از ما دور می کند لذا با وجود تمام هجمه های دشمنان شاهد عنایت حضرت ولی عصر (ع) به ایران اسلامی هستیم .
استاد حوزه و دانشگاه خاطر نشان کرد در طول تاریخ فقط سه حکومت شیعه تشکیل شده است که اولین آن توسط مولای متقیان بود و در ادامه شاهد حکومت فاطمیون بودیم و در نهایت حکومت جمهوری اسلامی  بدست حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت .
وی ابراز داشت در زمان امام جواد (ع) افراد زیادی در برابر حضرت قرار گرفتند ولی حضرت در برابر آنان ایستادند تا مذهب تشیع حفظ شود و برخی شبهات مطرح شده از بین برود .
حجت الاسلام افضلی تصریح نمود اگر بخواهیم حکومت شیعه را گسترش دهیم باید از غرب و توجه به آنان فاصله بگیریم همانطور که حضرت در برابر مامون و معتصم ایستاد تا حکومت شیعه حفظ شود .
وی یادآور شد شیعه امیرالمومنین نباید از دعای اهلبیت غافل شود و به شهدا توسل داشته باشد لذا شهدای گمنام حق بزرگی به گردن ما دارند.
حجت الاسلام افضلی ادامه داد امام جواد (ع) در قضاوت بسیار حساس و دقیق بود علم اهلبیت به گونه ای بود که حتی دشمنان هم به آن اذعان داشتند .
وی گفت باید نسبت به ولایت و رهبری ،شهدا و کشور ارادت داشته باشیم و از ارزش ها و آرمان ها با تمام وجود دفاع کنیم .

ارسال نظرات