خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
استاندار فارس در دیدار با پدر سه شهید دوران دفاع مقدس؛
استاندار فارس دیدار با خانواده شهدا را یک وظیفه برای خود و تمامی مسئولان دانست و گفت: این دیدار‌ها و مشاهده صبر و استقامت پدران و مادران شهدا روحیه خدمت کردن به مردم را در مدیران مضاعف می‌کند.
کد خبر: ۹۰۴۵۴۲۷
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، اسماعیل تبادار در دیدار با پدر شهیدان غلامحسین، احمدرضا و محمدرضا ابول پور مفرد اظهار داشت: اگر در جریان نا امنی های فراوانی که در منطقه وجود دارد آرامش و امنیت را در جمهوری اسلامی ایران مشاهده می کنیم همه را باید اول از عنایات خداوند و سپس حاصل خون شهدا و جان فشانی و ایثارگری جانبازان و آزادگان بدانیم.

نماینده عالی دولت در استان فارس ضمن برشمردن سجایای اخلاقی شهیدان ابول پور مفرد، یادآور شد: خانواده معظم این شهیدان با تکیه بر تعالیم دین مبین اسلام و اطاعت از ولی فقیه در پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی بسیار نقش آفرین بوده اند.

وی بیان کرد: خانواده های معظم شهدا که عزیزان و فرزندان خود را مشتاقانه تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند اوج ایثار و گذشت را از خود نشان داده اند و همچون کوه در برابر شهادت عزیزانشان استوار و ثابت قدم ایستاده اند.

استاندار فارس گفت: دست بوس شیرزنان و شیرمردانی هستیم که چنین فرزندانی را تربیت و تقدیم انقلاب اسلامی کردند و اگر خداوند توفیق دهد همچون روال گذشته هر دوهفته یکبار با این عزیزان دیدار خواهیم داشت تا از نصایح این خانواده های معزز در مسیر خدمتگزاری به مردم بهره گیریم.

به گزارش خبرگزاری بسیج، شهیدان احمدرضا ، غلامحسین و محمدرضا ابول پور مفرد یکم آبان ماه سال 1359 ، ششم مهرماه سال 1365 و 23 خرداد سال 1367 به شهادت رسیده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها