خبرهای داغ:
نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی:

مرز رازی خوی امن ترین مسیر برای صادرات و واردات بین ایران و اروپاست

نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی گفت: مرز رازی خوی امن ترین و نزدیک ترین مسیر برای صادرات و واردات بین ایران و اروپاست.
کد خبر: ۹۰۴۵۴۲۵
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سید تقی کبیری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري بسيج آذربايجان غربي گفت: مرز رازی خوی امن ترین و نزدیکترین مرز برای صادرات و واردات بین ایران و اروپا است که به محض اتمام زیرساخت های این مرز و با ۲۴ساعته شدن فعالیت آن، صادرات و واردات بیشتر در دو طرف صورت می گیرد.
 وی در ادامه با اعلام اینکه تا دوماه آینده فاز اول طرح جامع پایانه مرز رازی به اتمام خواهد رسید، گفت: فاز دوم این طرح در دو مرحله با اعتباربیش از ۵۴ میلیارد تومان درحال مناقصه می باشد .
وی در خصوص جاده خوی رازی نیز، گفت: در سال گذشته این پروژه جزء پروژه های ملی قرار گرفت و برای مطالعه این جاده در دو فاز ۱۲۰میلیاردتومان اختصاص یافته بود که درحال حاضر مطالعاتش به اتمام رسیده است.
نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی افزود: قطعه اول این جاده در ۳۸ کیلومتر با ۵۰میلیارد تومان اعتبار در حال مناقصه می باشد و مطالعات قطعه دوم نیز در ۲۰ کیلومتر با ۳۵میلیارد تومان اعتبار به پایان رسیده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات