خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ثارالله (ع) شیراز گفت: نکته‌ای که باید در عرصه اطلاع‌رسانی و خبررسانی بدان توجه کنیم، صداقت، وفای به عهد، صادق بودن و امانتداری است.
کد خبر: ۹۰۴۵۴۲۴
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شیراز، مراسم بزرگداشت مقام خبرنگار با حضور خبرنگاران و رسانه‌های برتر همکار با سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز برگزار شد.

سرهنگ موسی زارعی، فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز در این مراسم ضمن بزرگداشت فرا رسیدن ایام هفته خبرنگار، با بیان اینکه یكی از ابزارهای دشمن برای انحراف و توقف انقلاب، رسانه و فضای مجازی است تصریح کرد: دشمنان تمام تلاش خود را می‌كنند تا انقلاب اسلامی جشن ۴۰ سالگی خود را نبیند.

وی تأکید کرد: دشمنان ما با شیطنت‌هایی كه به راه انداخته‌اند، در فضای مجازی و با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای خود نهایت تلاش خود را می‌كنند لذا اینجاست كه فعالان خبر و اصحاب رسانه ما باید با بصیرت و آگاهی به مقابله با آنان به جبهه رسانه‌ای غرب بروند.

فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز خاطرنشان کرد: بركات و عملكرد انقلاب قطعاً باید توسط خبرنگاران و اصحاب رسانه برای مردم دنیا منعكس شود و امید را به نظام برگردانند و نظام را تقویت كنند زیرا این نظام متعلق به همه ماست و قطعاً سرافزاری این نظام هم سرافرازی ملت ایران است.

زارعی با تصریح بر اینکه نكته‌ای كه باید در عرصه اطلاع‌رسانی و خبررسانی بدان توجه كنیم، صداقت، وفای به عهد، صادق بودن و امانتداری است اظهار داشت:  خبرنگاران و اصحاب رسانه باید صادیق و امین بوده و امانت گفتاری و رفتاری را كه از جلسات می‌گیرند، به عینه و به دور از نگاه‌های سیاسی و جناحی به جامعه منتقل كنند.

وی همچنین این نكته را یادآور شد كه فضای خبررسانی و چینش كلمات می‌تواند معضل ایجاد و یا مشكلی را حل كند البته انتقاد صحیح و سازنده و مطالبه‌گری برای اصحاب رسانه باید همیشه در رأس قرار گیرد.

زارعی در بخش پایانی سخنان خود مقام خبرنگار را گرامی داشت و گفت: ما فرصتی را به‌بهانه روز خبرنگار فراهم دیدیم و در آن از همكاران رسانه‌ای كه بیشترین همكاری را با ما داشته‌اند، قدردانی می‌كنیم.

به گزارش خبرگزاری بسیج، در پایان این نشست از خبرنگار خبرگزاری بسیج و همچنين جمعي از خبرنگاران رسانه‌های ديگر به عنوان خبرنگاران و رسانه‌های برتر همكار این ناحیه از سپاه تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها