خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی گفت: مسیر الهی و سربلندی همان مسیری است که در راه جهاد فی سبیل الله و انقلاب باشد.
کد خبر: ۹۰۴۵۴۲۳
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۸

 

 

به گزارش خبرگزار ی بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام محمد رستمی در دوره 45 روزه تكميلي بسيج گردان هاي امام حسين(ع) شهرستان قره ضیاءالدین، دور های آموزشی را در راستای ارتقاء بار علمی و رزمی بسیجیان مفید ارزیابی و خاطرنشان کرد: این گونه دوره های آموزشی نقش بسیار مهمی در حفظ انسجام نیروهای بسیجی و بصیرت و آگاهی آنان ایفا می کند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران با روحیه بسیجی تشکیل و با همین آرمان نیز همچنان به حیات خود ادامه می‌دهد و تا زمانی که فرهنگ بسیجی در جامعه جاری باشد از هر گونه گزند و تجاوز به دور خواهد ماند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت انقلابی‌گری، خاطرنشان کرد: مردم ایران، انقلابی هستند و در همه صحنه ها پشتیبان انقلاب و نظام بوده و هستند.

حجت الاسلام رستمی تصریح کرد: در تمام زمان‌های بحرانی این بسیج بوده که با اتخاذ روش صحیح و تاسی به فرمایشات مقام معظم رهبری کشور را از گرداب، انحراف، و نابودی نجات داده است.

وی مهم‌ترین شاخصه یک بسیجی را ولایت مداری، داشتن روحیه انقلابی، دانست و خاطرنشان کرد: هر زمان که جامعه موازی با ولایت حرکت کرده است اهداف به خوبی محقق و بر مشکلات فائق آمده‌ایم و ماندن در این مسیر نیازمند بصیرت مداری است و نباید فراموش کرد که مبنای حرکتمان باید انقلاب و جهاد فی سبیل لله باشد.

انتهای پیام

ارسال نظرات