فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی از برگزاری اردوهای طرح هجرت نقده بازدید کرد
کد خبر: ۹۰۴۵۴۲۱
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی فرمانده سپاه شهدای استان از اردوهای طرح هجرت دانش آموزان نقده بازدید کرد.

سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری در این آئین گفت: این دانش‌آموزان در قالب ۲۵۰ گروه به فعالیت‌هایی مانند بازسازی و بهسازی مدارس، رنگ‌آمیزی و تعمیر میز و نیمکت‌ها و سایر مسائل مربوط به مدارس خود اقدام می‌کنند.

وی افزود: دانش‌آموزان حاضر در اردوهای طرح هجرت باهدف غنی‌سازی اوقات فراغت و آشنایی بافرهنگ کار و تلاش در مدارس قابل تعمیر و مناطق محروم سراسر استان به فعالیت می‌پردازند.

سردار شهسواری اظهار داشت: مهم‌ترین انگیزه برای برگزاری اردوهای جهادی، ایجاد روحیه خودباوری و خوداتکایی در جوانان و همچنین ایجاد زمینه و بستری مناسب به‌منظور آشنا کردن آن‌ها با فعالیت‌های فرهنگی و مهارتی است.

وی در حاشیه این بازدید گفت: یکی از برنامه‌هایی که در این اردوهای جهادی به دنبال تحقق آن هستیم موضوع کادر سازی برای انقلاب است و به همین منظور نیروهای جوان را بافرهنگ کار و تلاش آشنا می‌کنیم تا  به‌عنوان آینده‌سازان انقلاب نیروهای جهادگر و پرتلاش باشند.

سردار شهسواری در ادامه گفت: شرکت‌کنندگان در اردوهای طرح هجرت و جهادی در بخش محرومیت‌زدایی قدم برمی‌دارند که این کار از راهبردهای مقام معظم رهبری است.

وی افزود: هدف ما از اجرای اردوهای جهادی توانمندسازی دانشجویان و دانش‌آموزان، زمینه‌سازی برای حضور هرچه موفق‌تر این اقشار در جامعه و آشنایی بافرهنگ کار و تلاش است.

انتهای پیام

ارسال نظرات