خبرهای داغ:
فرمانده گردان 158 امام حسین (ع) رزن خبر داد
فرمانده گردان 158 امام حسین (ع) رزن از برگزاری دوره آموزش تکمیلی 45 روزه در سپاه ناحیه رزن خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۵۴۱۴
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸

برگزاری آموزش تکمیلی بسیجیان در سپاه ناحیه رزنقربانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از رزن اظهار داشت: حوادث پر التهاب ماه‌های ابتدایی شکل‌گیری انقلاب اسلامی، ضرورت بسیج همگانی ملت برای دفاع از امنیت کشور در برابر ناآرامی‌های ایجاد شده توسط دشمنان انقلاب را ایجاد کرده بود.

وی ادامه داد: در مدت 40 ساله عمر انقلاب اسلامی شجره طیبه بسیج به خصوص گردان‌های امام حسین(ع) یکی از ارکان تأمین امنیت کشور بوده است.

فرمانده گردان 158 امام حسین (ع) رزن تصریح کرد: در شهرستان رزن نیز گردان امام حسین(ع) مستقر شده و در حال آموزش بسیجیان است.

وی افزود: دوره جدید آموزش تکمیلی بسیجیان رزن از 15 مرداد ماه آغاز شده و تا یک ماه آینده ادامه خواهد داشت و بسیجیان در این دوره آموزش‌های عملی، تاکتیک، عقیدتی، امداد و نجات و سلاح‌شناسی را خواهند دید و در پایان در اردوی سه روزه اردوگاه قدس نیز شرکت خواهند کرد.

قربانی ادامه داد: مرحله دوم آموزش تکمیلی بسیجیان نیز توسط سپاه استان طی 15 روز در اردوگاه سید الشهدا(ع) همدان برگزار خواهد شد و افردای که در این دو مرحله شرکت می‌کنند علاوه بر اینکه با آموزش های نظامی و عقیدتی آشنا می‌شوند در صورت اعزام به سربازی نیازی به آموزش نخواهند داشت و از مزایای کسری خدمت نیز می‌توانند استفاده کنند.

وی یادآور شد: در سال‌های قبل در هر دوره بالای 100 نفر شرکت می‌کردند اما امسال برای کیفی‌سازی دوره 38 نفر ثبت‌نام شده‌اند و در طول دوره نیز از طرف یگان مجری و هم قرارگاه مرکزی یگان امام حسین(ع) و همچنین ستاد کل نیروهای مسلح مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات