خبرهای داغ:
رئيس پليس راه استان قزوين:

عدم توجه به جلو جان 2 نفر را در قزوین گرفت

رئيس پليس راه استان قزوين از وقوع دو فقره تصادف منجر به فوت در حوادث رانندگی در 48 ساعت گذشته در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۵۳۸۴
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سرهنگ نصراله بیگلری در در تشريح اين خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110مبنی بر يک مورد تصادف فوتی در محور آزاد راه قزوین کرج، روبروی مجتمع "پارسین"، عوامل انتظامی و پلیس راه جهت بررسی موضوع به محل مراجعه کردند. 
رئيس پليس راه استان قزوين اظهار کرد: در بررسی به عمل آمده توسط ماموران مشخص شد 2 دستگاه کامیون کشنده "دانگ فنگ" با یکدیگر برخورد، که در اثر اين حادثه متاسفانه راننده یکی از کامیون ها به دلیل شدت جراحت وارد فوت شد. 
وي تصریح کرد: برابر اعلام کارشناس پليس راه، علت اين حادثه عدم توجه به جلوی راننده کامیون کشنده "دانگ فنگ" بوده است. 
سرهنگ بیگلری افزود: در حاثه ای دیگر در آزاد راه قزوین – کرج روبروی شهرک صنعتی "کاسپین" یک دستگاه خودروی پژو 405 واژگون که در اثر این حادثه یک از سرنشینان خودرو به مرکز امدادی اعزام که به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد. 
سرهنگ بیگلری با اشاره به اینکه عدم توجه به جلو از سوی راننده سواری "پژو 405" علت بروز حادثه بوده است به شهروندان توصيه کرد: در هنگام رانندگي سرعت مطئنه را رعايت و از هرگونه سرعت و سبقت غيرمجاز ، استفاده از تلفن همراه درحين رانندگي، انحرافات ناگهاني و رانندگي درحالت خستگي و خواب آلودگي خودداري کنند تا دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها