خبرهای داغ:
مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین خبر داد:

راهیابی سی اثر از تولیدات صدا و سیمای مرکز قزوین به جشنواره تولیدات مراکز استان ها

اکبری گفت: 30 اثر از تولیدات معاونت های سیما، خبر و پژوهش مرکز قزوین به بخش داوری بیست و یکمین جشنواره تولیدات مراکز استان ها راه پیدا کردند.
کد خبر: ۹۰۴۵۳۸۲
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶

حسن اکبری مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: سیمای مرکز قزوین با سریال خان بابا و ارثیه ی فامیلی، مستندهای خاطرات یک بالکن، پرچم های برافراشته، کیمیای رفیع، مدرس وارسته و طبیب عشق در طبقه «ب» و برنامه های خانه ما، بی حاشیه، نشاط، شهر من و پرنیان در طبقه «ج» در مجموع با 11 اثر در جشنواره بیست و یکم به رقابت خواهد پرداخت.
وی گفت: خبر مرکز قزوین هم با مستندهای یار مهربان و قصه یک مرد، گزارش موضوعی جنگ آب، سنگ و شیشه، گزارش خبری تلویزیونی حلال یا حرام، گزارش سپهر تابناک ایران زمین، گزارش «۱+۱= بی نهایت»، گزارش «فکر»، گزارش خبری رادیویی قزوینیها در ۵۰ به در، گزارش موضوعی رادیویی هر خانه یک کارخانه، گزارش مکتوب رونق در تار و پود نساجی قزوین، خبر مکتوب آخرین رکاب زندگی در دل جاده و تیتراژ برنامه ها جمعاً با 13 اثر در بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها حضور خواهد داشت.
مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین عنوان کرد: در بخش آثار پژوهشی نیز واحد پژوهش مرکز قزوین با 6 اثر به بخش داوری این جشنواره راه یافت.
گفتنی است بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها، تابستان ٩٧ در استان چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار