خبرهای داغ:
نشست تخصصی حسن محمدیاری مدیرکل زندان‌های همدان با روسای زندان‌های تابعه در سالن کنفرانس اداره کل زندان های همدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۵۳۳۶
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳

برگزاری نشست تخصصی مدیرکل زندان‌های همدان با روسای زندان‌های تابعهبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، نشست تخصصی حسن محمدیاری مدیرکل زندان‌های همدان با روسای زندان‌های تابعه در سالن کنفرانس اداره کل زندان های همدان برگزار شد. 

حسن محمد یاری در این نشست با اشاره به نکات مورد تاکید رئیس سازمان زندان‌های کشور در جلسه ویدئو کنفرانس تصریح کرد: رؤسای زندان‌های تابعه تمهیدات لازم را در راستای اجرایی کردن این نکات به انجام برسانند. 

وی در ادامه روسای زندان‌های تابعه استان را به اهتمام و جدیت بیشتر در انجام وظایف محوله سازمانی و توجه بیشتر در اجرای دستورالعمل‌های صادره فرا خواند و خواستار ارتقای کیفیت خدمت در بخش‌های مختلف شد.   

در این نشست بحث کاهش جمعیت کیفری، اهمیت شورای طبقه بندی‌، تعیین تکلیف زندانیان صعب العلاج، صرفه جویی در هزینه ها، تعیین تکلیف تحت قرارها، جلوگیری از ورود اشیای ممنوعه، تهیه کتابچه برای هر زندان و اعزام و بدرقه زندانیان بخشی از نکاتی بود که از سوی مدیرکل زندان های همدان مطرح شد.

همچنین  در پایان این نشست روسای زندان‌ها  نیز مسائل و مشکلات حوزه کاری خود را بیان کردند و در پایان نشست مصوباتی برای اجرا به تصویب رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات