سردار محمد رضا یزدی در همایش وحدت، هم‌افزایی، همدلی و اخوت بین فرماندهان سپاه و ناجا گفت: خدمت به مردم، قانون‌مداری، برقرای امنیت و آرامش و نشان دادن اقتدار نیروی انتظامی و سپاه، از مهم‌ترین اهداف ماست.
کد خبر: ۹۰۴۵۲۷۰
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، همایش وحدت، هم‌افزایی، همدلی و اخوت بین فرماندهان سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) و انتظامی تهران بزرگ روز پنجشنبه در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد.

در این مراسم سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت، سردار کوثری جانشین فرمانده قرارگاه ثارا...،‌ سردار یزدی فرمانده سپاه حضرت محمدرسول‌ا...(ص) تهران بزرگ، سردار صابری جانشین فرمانده سپاه تهران بزرگ، سردار لطفی رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ، سرهنگ کیوان ظهیری رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ و جمعی دیگر از فرماندهان سپاه، ناجا و بسیج حضور داشتند.

پرهیز از ایجاد اختلاف بین ارکان برقراری نظم و امنیت کشور
سردار حسین رحیمی رئیس ‌پلیس تهران بزرگ در این همایش گفت: هدف از برگزاری این مراسم، به ثمر رساندن اهداف والای نظام جمهوری اسلامی و برقراری هرچه بیشتر امنیت در کشور برگزار شده است و از آنجا که همه تلاش دشمن این است که مسئولان کشور و نظام اسلامی را ناکارآمد نشان دهد لذا ما باید با هوشیاری کامل توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشیم و از ایجاد اختلاف بین ارکان نظام به خصوص بین ارکانی که نظم و امنیت کشور را برقرار می‌کنند بپرهیزیم. 
رحیمی همچنین در ادامه گفت: در تلاش هستیم که همکاری‌های نیرو‌های بسیج، سپاه و نیروی انتظامی را در سطوح پایین‌تر دنبال کنیم تا این همکاری‌ها نسبت به گذشته افزایش یابد.
وی افزود: از آنجا که افزایش امنیت و آرامش مردم از دغدغه‌های هر دو نیروست لذا به منظور هم افزایی و همدلی بیشتر، این دومین همایش اخوت است که با حضور همه ی فرماندهان، مسئولان، روسای کلانتری‌ها، پلیس‌های تخصصی و سپاه تهران بزرگ برگزار می‌شود.
سردار رحیمی درخصوص پتانسیل های موجود در بدنه ی بسیج تصریح کرد: شجره طیبه ی بسیج، نیروی ارزشمندی است و اطلاعات ذی‌قیمتی در مسائل مختلف دارد که می‌تواند کمک‌های فراوانی را به نیروی انتظامی ارائه دهد.
وی گفت: یکی از مسائل مهم درخصوص امنیت، امنیت بوستان‌ها و تفرجگاه‌هاست که متاسفانه در بخش جنوبی شهر تهران شاهد حضور معتادان و خرده‌فروشان در بوستان‌ها هستیم که هماهنگی خوبی برای حضور بسیج و ماموران نیروی انتظامی برای آسایش شهروندان در حال انجام است.


ارتباط کلانتری‌ها با پایگاه‌های بسیج برای هماهنگی بیشتر در ماموریت‌ها
در ادامه ی این مراسم سردار یزدی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌ا...(ص) تهران بزرگ نیز گفت: ما در این همایش به دنبال آن هستیم که خدمت‌رسانی به مردم را در بخش‌های امنیتی، اجتماعی، ​اقتصادی و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی افزایش دهیم و خوشبختانه هر دو نیرو در این راه مصمم و ثابت قدم هستند.
سردار یزدی ادامه داد: خوشبختانه همکاری بین نیرو‌های بسیج، سپاه و نیروی انتظامی بسیار خوب است و ماموریت‌های محوله را در کنار یکدیگر به خوبی به سرانجام می‌رسانند.
وی با بیان اینکه در دومین نشست صمیمی بین فرماندهان نیروی انتظامی و سپاه تهران بزرگ باید به سمت چند هدف حرکت کنیم، افزود: خدمت به مردم، قانون‌مداری، برقرای امنیت و آرامش و نشان دادن اقتدار نیروی انتظامی و سپاه از مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش است.
فرمانده سپاه تهران بزرگ با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر فصل الخطاب بودن قانون در تمامی مسائل، افزود: سپاه، بسیج و نیروی انتظامی نشان و نماد قانون‌مندی هستند و برای رعایت حقوق مردم به قانون عمل می‌کنند لذا ما امروز از اتحاد و همدلی استقبال می‌کنیم و در کنار هم برای امنیت مردم تلاش می‌کنیم.
در پایان سردار یزدی با بیان اینکه ارتباط کلانتری‌ها با پایگاه های بسیج به منظور هماهنگی در ماموریت‌ها است، اظهار داشت: در آینده جلساتی در سطح فرماندهان پایگاه‌های بسیج با سرکلانتری‌ها و کلانتری‌ها برگزار خواهد شد تا آسیب‌هایی که در جامعه است کاهش یابد و با کسانی که می خواهند قانون‌گریزی و فساد ایجاد کنند برخورد جدی شود.  

ارسال نظرات