مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: تمام توطئه ها و جنگ افروزی های آمریکا با مدیریت ایران ناکام می ماند و پیروز تمام میدان ها در منطقه بدون شک جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۰۴۵۲۵۹
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا رستگار،مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در مراسم معرفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه میناب اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران موتور محرکی به نام ولایت دارد که این ولایت، انقلاب را شکست ناپذیر و در جهان مقتدر معرفی کرده و امروز تمام بزرگان و اندیشمندان جهان، تحلیل شان بر این است که آینده متعلق به اسلام است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه هرمزگان با اشاره به اینکه ملت ما مقتدر است، گفت: بزرگترین دستاورد امروز، احیا دین، ولایت مداری و جایگزینی ولایت به جای طاغوت می باشد، که این بزرگترین نعمت است.

رستگار با بیان اینکه کینه توزی های مقامات آمریکایی نسبت به انقلاب اسلامی ریشه در دشمنی های دنیای استکبار در طول تاریخ بشریت دارد اظهار کرد: تمامی موارد فوق الذکر عوامل دشمنی و کینه توزی دولت امریکا با نظام مقدس و انقلاب اسلامی است و سبب شده تا از دست مردم و نهادهای انقلابی عصبانی باشند، مقامات امریکایی به خوبی فهمیده اند که با وجود کشور ایران و نظام مقدس باید با ابرقدرتی خداحافظی کنند.

این مقام مسئول با اظهار اینکه دشمنان به این نتیجه رسیده اند که بودن جمهوری اسلامی برابر با خداحافظی آنها از ابرقدرتی است، افزود: امروز ایران اسلامی به برکت ایستادگی و مقاومت ملت توانسته است در تحولات بین المللی نقش آفرین و تاثیرگذار دارد.

رستگار بیان کرد: در شرایطی که استکبار جهانی توطئه های خود را علیه کشورمان تشدید می کند آحاد جامعه باید درتمامی  عرصه ها با حرکت جهادی  و حفظ آرامش و امنیت، این توطئه ها را خنثی کنند.

وی بزرگترین گفتمان را گفتمان انقلاب اسلامی نام برد و جنگ اقتصادی بر علیه جمهوری اسلامی را یک فرصت دانست و گفت: هر تهدیدی در مقیاس بین المللی بر عیله انقلاب به لطف عنایات الهی و ولایت مداری مردم تبدیل به فرصت شده و جنگ اقتصادی اخیردشمن نیز تبدیل به فرصت خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان افزود: تمام توطئه ها و جنگ افروزی های آمریکا با مدیریت ایران ناکام می ماند و پیروز تمام میدان ها در منطقه بدون شک جمهوری اسلامی ایران است.

رستگار تاکید کرد: دیروز استراتژی ما تنگه هرمز بود اما امروز استراتژی ما دریای سرخ و باب المندب است، در اختیار داشتن تنگه هرمز، باب المندب و دریای سرخ ابر قدرتی جهان محسوب می شود.

وی خاطر نشان کرد: باید پشتیبان ولی فقیه باشید زیرا امت بی امام خطر ندارد، امام بی امت اقتدار ندارد و امت با امام شکست ندارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات