خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس خبر داد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس گفت: تعداد 250 نفر از اقشار مختلف مردم طبس در قالب پنج دستگاه اتوبوس به مناطق راهیان نور غرب اعزام شدند.
کد خبر: ۹۰۴۵۲۵۶
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ، رمضانعلی فرحبخش ثانی  در مراسم بدرقه و اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور اظهار داشت: امروز تعداد 250 نفر از اقشار مختلف مردم در قالب پنج دستگاه اتوبوس به مناطق راهیان نور غرب اعزام شدند.

 وی تصریح کرد: این اردو به مدت شش روزه برگزار خواهد شد که کاروان‌ها از مناطق کرمانشاه،پاوه، سنندج، بانه، همدان و قم بازدید خواهند داشت.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس گفت: روحانی کاروان، مسؤول کاروان و مسؤول اتوبوس، راوی و پزشک‌یار از عوامل اجرایی همراه کاروان هستند که هدف‌شان کیفیت بخشی به این اردو خواهد بود و هزینه دریافتی اعزام هر نفر 210 هزار تومان  بوده است.

وی ادامه داد: ما در صد سال گذشته کمتر جنگی را داشتیم که امتیازی یا قسمتی از خاکمان را نداده باشیم ، اما در جنگ ۸ سال دفاع مقدس روزبه‌روز به برکت خون شهدا بر اقتدار ما افزوده شده است و ما در شمال غرب و غرب کشور مظلومانه‌ترین شهادت‌ها را تجربه کرده‌ایم و این مناطق حساس‌ترین مناطق بود زیرا در مابقی مناطق دوست و دشمن مشخص بود ولی در منطقه شمال غرب و غرب کشور دوست و دشمن مشخص نبود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها