خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران کشور با بیان این که امروز اشراف چه در بخش سازمانی و چه در بخش مدیریتی یکی از مهمترین محورهای کار ما است گفت: محور اصلی کار ما، نیروی انسانی است.
کد خبر: ۹۰۴۵۲۴۴
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار علی اکبرپور جمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران کشور در هفتمین جشنواره مالک اشتر سپاه انصارالرضا (ع)خراسان جنوبی که در مجتمع ایثار شهرستان بیرجند برگزار شد، خطاب به حضار جلسه و بویژه فرماندهان سپاه، اظهار کرد: مسئولیت شما یک مسئولیت و مأموریت جدی بوده و نباید نسبت به آن سهل انگاری شود. 

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران کشور بر ضرورت ایجاد اشتغال در کشور و خصوصا مناطق مرزی و روستاها تاکید کرد و یادآور شد:اگر ایجاد اشتغال در مناطق مذکور انجام شود قطعا جلوی کالاهای قاچاق و همچنین مهاجرت روستائیان گرفته می شود.

 پور جمشیدیان یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون، نیروی زمینی سپاه پاسداران کشور تعداد 27 شهید را در شهرهای مرزی کشور تقدیم نظام کرده است که موجبات افتخار این مرز و بوم  است.

 وی از مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک نمونه واقعی از وحدت اقوام و مذاهب مختلف یاد کرد و افزود:این مهم برای همگان جای افتخار دارد.

 معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران کشور ضمن اشاره به رشادت های ارزنده خانواده شهدا در جامعه،متذکر شد: دیدن خانواده شهدا و به ویژه شهدای مدافع حرم سبب ایجاد روحیه می شود. 

وی به رشادت های شهید مرتضی بصیری پور به عنوان اولین شهید مدافع حرم درخراسان جنوبی نیز اشاره ای داشت و گفت: همه تصاویری که امروز از شهید بصیری پور مشاهده شد نشان دهنده مأنوس بودن زیاد این شهید با خانواده اش بوده است و این که شاهد هستیم که یک شهید با این میزان عشق و علاقه آن هم در شب عید در راستای دفاع از حرم ائمه (ع) راهی عملیات می شود جای بسی تامل دارد.  

 معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران کشور با بیان این مهم که در بحث به روز بودن و به موقع بودن گزارشات اشراف نیروهای مسلح باید نهایت دقت صورت پذیرد،ابراز کرد: اشراف، در همه سطوح سازمان نیروهای مسلح مهم است و تنها به گزارش دادن خلاصه نمی شود.

 پورجمشیدیان تاکید کرد: همه فرماندهان در همه سطوح باید به زیر مجموعه هایشان اشراف کافی و وافی داشته باشند تا بتوانند به درستی اهداف شان را پیش ببرند.

 وی با اشاره به این که رنگ و لعاب دادن بیهوده گزارشات کار درستی نیست،عنوان کرد: مهمترین مشکل ما در جامعه امروزی همین موضوع است، بایستی واقعیات را به صورت جامع و کامل منعکس کنیم.

 معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران کشور با بیان این که امروز اشراف چه در بخش سازمانی و چه در بخش مدیریتی یکی از مهمترین محورهای کار ما است، بیان کرد: در حوزه نیروی انسانی، بحث اشراف از مباحث بسیار مهم بوده و محور اصلی کار ما، نیروی انسانی است. 

وی ضمن اشاره به این مهم که در حفظ انقلاب اسلامی باید شجاعت داشته باشیم،تصریح کرد: برکسی پوشیده نیست که این شجاعت باید از فرماندهان نشأت گیرد.

 معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران کشور در ادامه صحبت هایش با بیان این که شخصیت نظامی بسیج و قدرت مقاومت بسیج را نباید هیچ گاه فراموش کرد،متذکر شد: باید همواره به یاد داشته باشیم که رهبری بر بحث اشراف واقعی تاکید بسیاری داشته اند و فرماندهان نیروی انتظامی را از دادن گزارشات صرفا کاغذی منع فرموده اند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها