خبرهای داغ:
امام جمعه فلاورجان مطرح کرد:

لزوم مبارزه با پدیده فساد در کشور

امام جمعه فلاورجان گفت: ازجمله مهم‌ترین کارها در شرایط امروزمبارزه با فساد است به‌ گونه‌ای که اداره کشور بستگی به مبارزه با فساد دارد، چراکه اگر با فساد مبارزه نشود در بسیاری از موارد با مشکل روبرو خواهیم شد.
کد خبر: ۹۰۴۵۲۱۵
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فلاورجان، حجت‌الاسلام محمد قدوسی درخطبه‌های نمازجمعه این هفته ضمن توصیه به تقوای الهی اظهار کرد: تقوا مستحکم‌ترین دژ و قلعه‌ای است که انسان را از ارتکاب به گناهان حفظ می‌کند و اگر کسی به ملکه تقوا برسد امکان فریب خوردن توسط وسوسه‌های شیطان را ندارد و این بیان در کلام امیرالمؤمنین(ع) به‌ طور صریح تأکید شده است.

 وی افزود: عمل باتقوا با ایمان کامل انسان به دست می‌آید و اگر ایمان در قلب انسان گسترش یابد و تمام وجود انسان را فراگیرد عمل انسان مطابق با تقوای الهی خواهد شد.

امام‌ جمعه فلاورجان با اشاره به مناسبت‌های هفته پیش رو گفت: 22 مرداد ماه سالروز نخستین حکومت‌ نظامی در سال 1357 در استان اصفهان است که مردم مقاوم ایران اسلامی دراین روزعلیه استبداد شاهنشاهی به میدان آمدند وسرانجام منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد.

وی با یادآوری سالروز پیروزی تاریخی مقاومت لبنان بیان کرد: این جنگ مصداق بارز حق علیه باطل بود و نیروی مقاوم حزب‌الله جایگاه خود را بیش از گذشته پیدا کرد، از دست آوردهای مهم آن از بین بردن نقشه‌های شوم استکبار جهانی و وحشت رژیم جعلی صهیونیستی برای همیشه از جبهه مقاومت را می‌توان نام برد.

قدوسی با بیان این‌که امروزه مهم‌ترین مسأله در کشور مبارزه با فساد است، ادامه داد: اداره کشور بستگی به مبارزه با فساد دارد چراکه اگر با فساد مبارزه نشود در بسیاری از موارد با مشکل روبرو خواهیم شد.

وی اضافه کرد: به توفیق الهی این موضوع در شهرستان فلاورجان به‌ مراتب خیلی کم‌تر است و بسیاری از مدیران شایسته و کارآمد به‌ عنوان خدمتگزار مردم هستند، بنده از نزدیک در جریان بسیاری از امور ادارات تحت امر این مدیران خدوم بوده و خدمت به مردم را از نزدیک مشاهده می‌کنم.

امام‌ جمعه فلاورجان در پایان گفت: ازقوه قضاییه انتظار است که در صورت بروز مشکلی در جریان مدیریتی کشور صریحانه افراد فاسد را اعلام عمومی کرده و به گوش مردم برساند تا عدالت بیش از پیش در جامعه حاکم شود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار