خبرهای داغ:
وزیر اطلاعات

دولت بر رفع نیازها و خواسته های عشایر مصمم است

وزیر اطلاعات گفت: دولت تدبیر و امید همواره بر رفع نیازها ، مشکلات و مطالبات جامعه عشایری به ویژه تامین امنیت آنان در اقصی نقاط کشور تاکید دارد
کد خبر: ۹۰۴۵۲۱۱
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج عشایری کشور به نقل از خبرگزاری ایرنا، سید محمود علوی در جمع عشایر و برخی معتمدین محلی در کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: عشایر با وجود آنکه از حقوق و بهره کمی از مواهب و ظرفیت های موجود در کشور برخوردار هستند اما همواره نسبت به سایر اقشار جامعه شکرگزار و قدردان تر بوده اند.


وی با اشاره به صفات و ویژگی های بارز عشایر غیور و قوم لر در مناطق مختلف کشورمان، گفت: این قشر زحمت کش و وفادار به نظام، هیچگاه در مقابل انقلاب، آرمان ها و ارزش های نظام قد علم نکرد و تفنگ عشایر همواره به سمت دشمنان شلیک شده است. 


وی ابراز داشت: مسئولان و خدمتگزاران در نظام اسلامی هیچگاه حضور گرم در عرصه های مختلف و سنگرهای عزت و شرف به ویژه در هشت دفاع مقدس را فراموش نمی کنند.


وزیر اطلاعات تصریح کرد: نجابت، صفا وپاکی و صداقت عشایر سلحشور استان کهگیلویه و بویراحمد و دفاع آنان از آرمان ها و ارزش های انقلاب برای مسئولان و خدمتگزاران ملموس و فراموش نشدنی است.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: تامین امنیت عشایر به ویژه در زمان کوچ یکی از اولویت های اساسی مدیریت اجرایی و شورای تامین در این استان است. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار