مصطفی برزگر
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ایوان:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ایوان گفت : ترامپ انسانی دیوانه و صرفا یک تاجر است و سخناننش از عصبانیت و سبک مغزی اوست.
کد خبر: ۹۰۴۵۱۹۶
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت الاسلام "مهدی مرادی"؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ایوان ،در گفتگوبا خبرنگار ما در خصوص سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا علیه ایران اسلامی ،‌اظهارکرد:آنچه در این روزها شاهد هستیم توهین های رئیس جمهور آمریکا هم به ملت،‌هم به دولت، هم سپاه و هم نیروهای نظامی ماست و آنچه در این خصوص باید گفت این است که از یک انسان دیوانه که صرفا یک تاجر است و از سیاست هیچ الفبایی نمی داند،انتظاری بیشتر نیست.

حجت الاسلام مرادی  گفت:کشورعزیزمان ایران اسلامی سالهای سال است که با تحریم دست و پنجه نرم می کند ولی ملت ایران محکم و استوار در مقابل تحریم ایستادگی کرده اند ودر واقع می توان گفت که این سخنان رییس جمهور آمریکا نشان دهنده عصبانیت و سبک مغزی اوست.

حجت الاسلام مرادی  با بیان اینکه سپاه برای ما عزیز  است و عزیز تر شده است،گفت : سپاه دژتسخیر ناپذیر ملت ایران ،‌زینت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  و ضامن امنیت این کشوراست و بغض و حرف های نامربوط دشمن علیه سپاه بخاطر قدرت و اقتدار سپاه است و آرامش دشمنان را در همه جا به هم می ریزد.

وی افزود :دشمنان بدانند ملت ایران در حمایت از فرزندان خود در سپاه تا آخر ایستاده است و از آن ها دفاع خواهد کرد زیرا اینها کسانی هستند که امنیت را برای ما به ارمغان می آورند.

وی ادامه داد:کشور ایران کشوری است که با وحدت خود در دنیا الگو شده است و ترس ترامپ و دولتمردان آمریکا از این است که وحدت در کل دنیا حاکم شود و کشورهای دیگر نیز ایران اسلامی را برای خود الگو قرار دهند و از این وحدت و یکپارچگی می ترسند.

 

ارسال نظرات