خبرهای داغ:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر همدلی و همراهی مردم و دولت در شرایط اقتصادی حاکم بر کشور گفت: دولت سیاست‌های حمایتی را در این شرایط پیگیری می‌کند که تحقق کامل آن نیازمند ارتباط تنگاتنگ مردم و مسئولان است.
کد خبر: ۹۰۴۵۱۳۹
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی جهانگیری اظهار کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر دولت در حال تدوین و اعمال سیاست‌های جدید در بخش‌های اقتصادی است باید مدیران ارشد اقتصادی ارتباط بیشتری با فعالان اصلی اقتصاد و تولیدکنندگان داشته باشند تا از نزدیک در جریان روند کار قرار گیرند.

وی همچنین با اشاره به ابلاغ بسته جدید ارزی اظهار کرد: بدون شک بسته‌های حمایتی دیگری نیز درراه است و مدیران ملی با تعامل بیشتر با بدنه تولید و صنعت در بخش خصوصی خواهند توانست به اهداف اصلی این بسته حمایتی دست یابند.

جهانگیری از ادامه برگزاری این‌چنین جلساتی در طی روزهای آتی خبر داد و گفت: طبق پیگیری‌های به‌عمل‌آمده مقررشده است معاون بانک مرکزی و مدیران ارشد بانک ملی در استان حضور یافته و در بخش مالی نیز به‌صورت رودررو مسائل بررسی و نسبت به رفع آن‌ها اقدامات موردنیاز انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز جلسه‌ای سه‌ساعته با حضور دکتر نجفی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و تعداد کثیری از فعالان صنعتی و تولیدکنندگان استان برگزار و مشکلات و راه‌حل‌های ممکن مورد بررسی قرار گرفت و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد گشایش‌هایی در بخش اقتصاد باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها