خبرهای داغ:
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

اقتصاد مقاومتی نسخه معالجه بیماری اقتصادی ماست

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در در اختتامیه طرح حفظ تخصصی قرآن کریم در شبستر با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور گفت: برخی‌ها اقتصاد مقاومتی را جدی نمی‌گیرند در حالیکه اقتصاد مقاومتی نسخه معالجه بیماری اقتصادی ماست و نباید به دروازه‌های بیرون کشور نگاه کنیم و اگر از تولید کننده و کارگران داخلی حمایت شود، نیازمند بیگانه نمی‌شویم.
کد خبر: ۹۰۴۵۱۳۸
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، آیت الله محسن مچتهد شبستری افزود: تیم اقتصادی فعلی دولت به درد نمی‌خورد و نمی‌توانند مشکلات ارزی را حل کنند و باید دقت کرد که مشکل ارزی لاینحل نیست و دولت می‌تواند جلو اختلال در اقتصاد و احتکار را بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: ترمیم تیم اقتصادی دولت از مطالبات مردم و رهبری است و قوه قضائیه نیز باید با مفسدان برخورد قاطع داشته باشد و مجازات مفسدین و محتکرین خواسته مردم و رهبری است.

آیت الله شبستری اضافه با اشاره تهدیدات رئیس جمهور آمریکا اظهار داشت: ترامپ از نظر روانی مشکلاتی داشته و حرف‌هایش بیشتر جنگ روانی است چراکه از طرفی می‌گوید آماده مذاکره است و از طرفی تهدید می‌کند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری اظهارداشت: همانطور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند؛ اگر چناچه یک موشک به ایران شلیک کنند در مقابلش 10 برابر می‌زنیم و اکنون با وجود تشکیلات نظامی، بهترین و بالاترین اقتدار را داریم که هیچ زمانی چنین مقتدر نبوده‌ایم نیروهای مسلح آماده‌تر بوده و دشمن نمی‌تواند دست از پا خطا کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها