امام جمعه اشکذر خطاب به مسئولان قوه قضایی کشور، گفت: خواسته رهبر معظم انقلاب اسلامی، مراجع تقلید و عموم مردم از دستگاه قضایی، برخورد قاطع و محکم و شفاف با متخلفان است.
کد خبر: ۹۰۴۵۱۲۴
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۹
به گزارش بسیج اشکذر، امام جمعه اشکذر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به ۲۹ ذی القعده، سالروز شهادت امام جواد (ع) به نقل حدیثی از آن امام همام (ع) پرداخت و گفت: امام جواد (ع) در حدیثی فرمودند: ” اگر انسان مومن سه مورد را رعایت کند هیچگاه پشیمان نمی‌شود ۱. ترک عجله کردن در کار‌ها ۲. گرفتن مشورت از دیگران ۳. توکل به خدا و انجام کار”.
“حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا طالبیان ” به اهمیت ماه ذی الحجه و جایگاه آن در اسلام اشاره کرد و افزود: هر کسی که زنده بود و این ماه پرفضیلت را درک کرد بداند خداوند به آن فرد نگاه ویژه‌ای داشته است.
طالبیان با اشاره به فساد اقتصادی کنونی کشور، گفت: این فساد‌های اقتصادی که اکنون گریبان کشور را گرفته است مربوط به ضعف مدیریتی است که غفلت و بی توجه‌ای مسولان موجب گسترش این فساد شده است.
امام جمعه اشکذر با اشاره به اینکه تکلیف سنگینی بر دوش قوه قضاییه قرار دارد، تصریح کرد: قوه قضاییه در کنار برخورد با متخلفان، موظف است از انجام تخلفات دیگر جلوگیری کند که یک نمونه از آن جلوگیری از منصب گرفتن افرادی که زمینه فساد در آن‌ها وجود دارد.
وی ادامه داد: خواسته رهبر معظم انقلاب اسلامی، مراجع تقلید و عموم مردم از دستگاه قضایی، برخورد قاطع و محکم و شفاف با متخلفان است و اینکه آن برخورد را رسانه‌ای کند تا همه ببینند.
طالبیان به حدیثی ار پیامبر اکرم (ص) در مورد اثر لقمه‌های حرام اشاره کرد و بیان کرد: پیامبر اکرم (ص) در حدیث ارزشمندی دور شدن رحمت خداوند و گسترش جنایت در جامعه را اثر لقمه حرام در جامعه دانستند.
امام جمعه اشکذر در پایان خطاب به مسئولان قوه قضایی گفت: امیدواریم دستگاه قضایی ما جلوتر از همه با متخلفان و خاطیان برخورد لازم را انجام دهد.
ارسال نظرات