خبرهای داغ:
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از مسجدسلیمان /بزرگداشت یاد وخاطره شهید شاخص وروز قشربسیج جامعه زنان سال ۹۷شهیده زینب کمایی باهمت حوزه بسیج خواهران حضرت فاطمه (س) ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان باحضور بسیجیان این حوزه روز چهارشنبه ۹۷/۵/۱۷درپایگاه بسیج عفاف واحد خواهران این شهرستان برگزارشد.
کد خبر: ۹۰۴۵۱۱۳
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۳

در ابتدای این برنامه جناب سرهنگ رحیمی حسینی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان ضمن گرامیداشت روز دحوالارض بیان کرد:اگر کسی دراین روز روزه بگیرد معادل هفتاد سال روزه داری است ودراین روز به تفسیر قران زمین گشوده شد ودرطی مراحلی زمینه برای زندگی ذرزمین بوجود آمد .

وی درادامه بیان کرد:از منظر قران افرادی که برای دفاع از قران ومکتب اسلام مایه می گذارند وجانشان را می دهند بسیار سفارش شده است وبرابر با پاک شدن تمامی گناهانش می باشد .
کسانی که جهاد فی سبیل الله می کنند ما آن ها را یاری می کنیم ،شهادت امام حسین (ع)دفاع از مکتب رسول الله ،اصلاح امت جدش ،برپایی نماز ،امربه معروف ونهی از منکر ،جهاد درراه خدا بود واین نظریه که می گویند امام حسین (ع) برای پست ومقام آمده بود کاملا رد می شود ایشان باعلم به این شهادت همراه با خانواده خود به دعوت مردم کوفه عزم حرکت می کند.

وی درادامه به بیان خاطرات زندگی نامه شهیده زینب کمایی و وعلت ونحوه شهادت این شهیده بزرگوار برای حاضرین پرداخت واز وی به عنوان فردی که به حجاب وعفاف درتمام لحظات زندگی خود چه دردوران قبل از انقلاب چه پس از انقلاب پایبند بود یاد شد.

در پایان نیز به قید قرعه به افرادی که درمسابقه فرهنگی در این برنامه شرکت کرده بودند باحضور فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج وفرمانده حوزه مقاومت حضرت فاطمه (س)جوایزی اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها