خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه هندیجان گفت:در راستای ارتقای سطح آمادگی امنیتی و ایجادافزایش توان جسمانی بسیجیان گردان های بیت المقدس شهری شهید سهراب محبعلی و روستایی شهیدمجید ابوعلی با فراخوانی ۸ساعته در هندیجان و حوزه شهید آوینی شهر زهره برگزار شدند.
کد خبر: ۹۰۴۵۱۱۱
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰

سرهنگ دوم پاسدار مرتضی عجم دشتی نژاد عصر پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد:اینگونه فراخوانی ها موجب تقویت و افزایش روحیه و ایجاد توان در یادگیری برنامه‌های و ماموریت های بسیج درشهرستان است که همواره با استقبال پر شور بسیجیان گردان های بیت المقدس شهری و روستایی در هندیجان قرار گرفته است.

وی افزود :بسیجیان هر دو گردان آماده مقابله با تمام تهدیدات دشمنان این آب و خاک ایران اسلامی هستند و با توکل برخداباقاطعیت پاسخ های محکمی به دشمنان می دهند و بسیجیان هندیجان در تمام برنامه ها منسجم و هماهنگ حضوری پرشور دارند.

وی بابیان آموزش کلاس های مناسب برای بسیجیان گردان های بیت المقدس شهری و روستایی هندیجان گفت:کلاس های آموزشی در تمام سطوح برای گردان بیت المقدس شهید محبعلی و تست آمادگی جسمی برای بسیجیان گردان بیت المقدس روستایی شهید ابوعلی با بهترین کیفیت و با استفاده از مربیان بسیجی با موفقیت برگزار که موجب رضایتمندی بسیجیان شهرستان بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها