دبیر کل کانون دانشگاهیان گفت: با خروج آمریکا از برجام مشکلاتی ایجاد شده اما برخی هم در حال سوء استفاده از این وضعیت هستند
کد خبر: ۹۰۴۵۰۷۳
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سید محمد حسینی دبیر کل کانون دانشگاهیان در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در دانشگاه آزاد تهران شرق، گفت: بعد از پیروزی انقلاب نهادهایی شکل گرفت تا به اقشار مختلف کمک شود به عنوان نمونه با تشکیل جهاد سازندگی خدمت رسانی به مناطق مردم شروع شد.


وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) وقتی محرومیت های مردم را می دیدند اشک می ریختند، افزود: جوانانی که در جهاد مشعول بودند در جنگ ناچار به حضور در جبهه ها شدند. در هر حال امروز همه باید کمک کنند که در جامعه فقر نباشد.

وی با اشاره به فشارهای اقتصادی جامعه گفت: اقشار ثروتمند جامعه مشکلی ندارند اما این اقشار کم درآمد هستند که با کاهش ارزش پول ملی با مشکل مواجه می شوند با این وجود نباید از اقشار کم درامد که در جنگ و عرصه های مختلف پای انقلاب بوده اند غافل شویم و اجازه سوء استفاده را به دشمن بدهیم.

وی افزود: حزب الله لبنان به این دلیل مورد اقبال مردم لبنان است که در کنار مقاومت خدمات اجتماعی به مردم ارائه می دهد در هر حال ما نیز نباید به گونه ای عمل کنیم که مردم کشورمان حس کنند که فقط در زمان انتخابات سراغ آنها می رویم.

وی افزود: رسانه ها نقش بسیار مهمی در تصیحیح روند امور دارند در هر حال با خروج آمریکا از برجام مشکلاتی ایجاد شده اما برخی هم در حال سوء استفاده از این وضعیت هستند با این وجود اگر رسانه ها پای کار بیایند جلوی این سوءاستفاده ها گرفته می شود.

وی افزود: نباید در شرایطی که مردم با مشکلات اقتصادی دست به گریبان هستند عده ای با ارز ۴۲۰۰ تومان بار خود را ببندند.

ارسال نظرات