فراخوانی گردان بیت المقدس حوزه مقاومت بسيج المهدی بلبل آباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۵۰۶۸
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، سروان پاسدارمجید حبشی مسئول عملیات ناحيه سپاه بشاگرد با اشاره به اهمیت آمادگی بسیجیان در مقابله با تهدیدات دشمنان گفت: پیاده روی شبانه بسیجیان گردان بيت المقدس اولویت اول حوزه مقاومت المهدی بلبل آبادسپاه ناحيه بشاگرد با هدف حفظ انسجام و آمادگی برگزار گردید.

وي افزود: تجدید میثاق بسیجیان غیور و فداکار با آرمان های امام راحل (ره) و شهدای انقلاب اسلامی و بیعت مجدد با فرمانده معظم کل قوا و افزایش حفظ توان و آمادگی رزم گردان های بسیج در ماموریت نرم-نیمه سخت، عمق بخشی داخلی در برابر هر گونه تهدید و تهاجم، آموزش تخصصی سلاح سازمانی، تمرین مقابله با اغتشاشات شهری ، خود امدادی ودگرامدادی ، تمرین فراخوانی یگانی و فعالیت‌های گروهی از مهم ترین اهدافی است که در برگزاری این برنامه دنبال می شود.

حبشی تمرین مشارکت با سازمان های فعال در حوادث غیرمترقبه و حوزه های دفاعی ارتقای توان بسیجیان در ایجاد امنیت پایدار و افزایش مهارت و دانش تخصصی گردان های بیت المقدس را از دیگر اهداف این فرخوانی برشمرد.
فراخوانی مرحله دوم گردان بیت المقدس اولویت اول حوزه مقاومت المهدی بلبل آبادبا حضور بسیجیان و اعضای گردان در روزهای پنج شنبه و جمعه 18و19 مردادماه در محل اردوگاه قدس واقع درهنارک زنگیک برگزار شد.

ارسال نظرات