امام جمعه بناب در خطبه های نمازجمعه این شهرستان، گفت: در نتیجه برخی ضعف ها، بی کفایتی ها و خیانت ها شرایط اقتصادی کشور نامطلوب شده است.
کد خبر: ۹۰۴۵۰۵۵
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی با اشاره به ترفندهای جدید دشمنان با راه اندازی جنگ روانی برای بی اعتماد کردن مردم به نظام یادآوری کرد: پیروزی این انقلاب آسمانی بوده و بقا و ماندگاری آن نیز در سایه توجه و عنایت الهی است.
وی اظهار داشت: این نظام هیچ خیانتکاری را به حال خود رها نکرده و همچنان به راه و مسیر خود ادامه می دهد و به صاحب اصلی آن تحویل داده خواهد شد.
حجت الاسلام باقری بنابی با انتقاد از عملکرد برخی افراد درون نظام که با گرایش های مختلف خودخواسته و ناخواسته به دشمن گرا می دهند و دشمن را برای گرفتن برخی تصمیم ها تشویق و ترغیب می کنند، ادامه داد: برخی نطق های مجلسی، تریبون های جمعه و اظهار نظرهای ناشیانه از سوی برخی فعالان سیاسی، دشمن را به شک می اندازد.
وی با تاکید بر اینکه این نظام قوی و مقتدر فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشته است، گفت: این نظام با دست خالی هشت سال جنگ تحمیلی را اداره کرده و انواع تحریم ها و تهدیدها را پشت سر گذاشته است.
امام جمعه بناب به محکوم کردن عملکرد و اقدام های رییس جمهور آمریکا از سوی مسوولان و مردم دنیا یادآوری کرد: این دستاورد کمی نیست و کشورها دیگر آمریکا را همراهی نمی کنند.
حجت الاسلام باقری بنابی با تاکید بر ضرورت فراهم کردن زمینه ازدواج آسان برای جوانان از سوی خانواده ها و والدین افزود: ازدواج خرید و فروش نیست بلکه یک بنیان مقدس است.
وی پایین بودن مهریه ها را از ملزومات اصلی ازدواج آسان در جامعه نام برد و گفت: مهریه ها و جهیزیه های سنگین زندگی را از همان ابتدا سست می کند و اولیای دین در امر ازدواج به مسایل دینی و اخلاقی جوان توصیه کرده اند.

ارسال نظرات