فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در پی شناسایی انبار، در زاهدان ۶۸۰ دستگاه یخچال،۴۵۰ عدد انواع اجاق گاز و ۲۷۰ عدد انواع ماشین لباسشویی احتکار شده کشف شد.
کد خبر: ۹۰۴۵۰۴۸
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: صبح روز گذشته مأموران کلانتری ۱۵ شهر زاهدان، در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و احتکار لوازم خانگی مورد نیاز مردم در یک انبار بزرگ مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی و تحقیقات به عمل آمده موفق به شناسایی این انبار شدند و پس از هماهنگی با مقام قضائی با همراهی کارشناسان تعزیرات و اداره صنعت و معدن به محل اعزام شدند.

سردار قنبری تصریح کرد: در این عملیات از انبار ۶۸۰ دستگاه یخچال،۴۵۰ عدد انواع اجاق گاز و ۲۷۰ عدد انواع ماشین لباسشویی احتکار شده کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را ۴۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند، خاطر نشان کرد: انبار پلمپ و متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان اظهار کرد: شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


ارسال نظرات