فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فنوج گفت: حضور جوانان و نوجوانان به عنوان آینده سازان انقلاب اسلامی در اردوهای راهیان نور به معنای احیا ارزش های انقلاب است.
کد خبر: ۹۰۴۵۰۴۱
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳

سروان پاسدار روح الله زمانی نیا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فنوج در حاشیه اعزام بسیجیان به اردوی راهیان نور در گفتگو با خبرنگار بسیج در فنوج گفت: جوانان و نوجوانان به عنوان آینده سازان انقلاب اسلامی  با حضور در مناطق عملیاتی به   تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا بپردازند.

وی افزود: جوانان و نوجوانان پایگاه مقاومت بسیج  مسجد الغدیر شهرستان فنوج استقبال پرشوری از این برنامه داشتند که جای تقدیر و تشکر دارد.

سروان زمانی نیا با اشاره به این مطلب که تعداد ۴۵ نفر از بسیجیان برادر در قالب یک کاروان راهیان نور با یک دستگاه اتوبوس از شهرستان فنوج به مناطق عملیات کرمانشاه اعزام شدند، بیان کرد: قشر جوان باید بیش از هر زمان دیگر با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا و در برابر تهدیدات و جنگ نرم دشمن با هوشیاری و بصیرت مقابله و ایستادگی کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فنوج ادامه داد: اردو راهیان نور فرصت را  برای آشنایی جوانان با رشادت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس فراهم می کند.
 
این مسئول اظهار داشت: این اردو به مدت یک هفته برگزار می شود و   شرکت کنندگان در این مدت از مکانهای عملیاتی قصر شیرین، سر پل ذهاب، عملیات مرصاد و مکانهای دیدنی و تاریخی کرمانشاه بازدید خواهند کرد.

وی این اردو‌ها را بسیار مسمر ثمر دانست و بیان کرد: اینگونه برنامه ها جوانان را با فداکاری و رشادت رزمندگان دفاع مقدس آشنا می‌کند.
ارسال نظرات