رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان سرباز از برگزاري جشن بزرگ سالروز پيوند آسماني حضرت علي(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) در شهرستان سرباز خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۵۰۳۹
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸

به گزارش خبرنگار بسیج  از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام علی بامری باتبریک اول ذی الحجه سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و روز ازدواج، به تمامی مسلمانان گفت: به همین مناسبت جشن بزرگی در شهرستان سرباز، مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) احمدآباد مورخ ۲۱ مردادماه بعد از نماز مغرب وعشاء برگزار می‌شود.

وی افزود: اول ذی الحجه، روز ازدواج  و خانواده نامگذاری شد تا، تاکیدی باشد بر اهمیت و ارزش الگو گرفتن از ازدواج علی گونه و ارائه طریقی برای جامعه بشری در همه قرون و اعصار، امید است که جوانان این مرز و بوم که تربیت یافته مکتب اهل بیت(ع) هستند، با الگو قرار دادن منش زندگی مولی علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) و با توکل بر خداوند متعال آغازگر زندگی‌های مشترک اسلامی باشند.

حجت الاسلام علی بامری تصریح کرد: جوانان ما باید از حضرت الگو بگیرند و در ساده ترین روش زندگی خود را شروع کنند تا خداوند متعال ایمان کامل به جوانان عزیزمان بدهد و جوانان با ایمان و عزت کامل به زندگی خود برسند.
ارسال نظرات