خبرهای داغ:
امام جمعه شاهین دژ گفت: دشمن هرگز توانایی نفوذ در این نظام را نخواهد داشت.
کد خبر: ۹۰۴۵۰۳۵
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹

 

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام حسین فصیح نیا در خطبه های نماز جمعه امروز ضمن دعوت نمازګزاران به رعایت تقوی الهی به آیه هشتم سوره مائده اشاره کرد که خداوند متعال می فرمایند «ای مخلوقات تقوی الهی ‍را مراعات کنید و بدانید که خداوند به تمام کارهای شما آګاه است».

وی در ادامه مباحث شناخت منافقین از خطبه های هفته گذشته، منافقین را انسان های دو رویی تعریف کرد که صرفا بدنبال منافع شخصی خود هستند به گونه ای که وقتی در جمع مومنان هستند خود را فردی متدین و با ایمان معرفی می کنند و وقتی در جمع ستمکاران و ظالمین وارد می شوند هدف خود از حضور در بین مومنان را مضحکه کردن آنها عنوان میکنند و باطنی کاملا شیطانی دارند.

امام جمعه شاهین دژ فرا رسیدن ایام شهادت امام محمد تقی (ع) را تسلیت گفت و به خصوصیات اخلاقی ایشان اشاره داشت و گفت: با وجود سن کم، ایشان نسبت به تمام امور زمان خود آگاه بودند و هرچند حکومت جور تاب قبولی زمامداری آن امام همام را نداشت اما با علم لدنی و درایتی خاص توانستند در دعوت مسلمانان به سوی حق گام های اساسی را بردارند.

وی همچنین فرا رسیدن سالروز ازدواج آسمانی حضرت امیرالمؤمنین و حضرت فاطمه(س) را تبریک گفت و افزود: ازدواج آسان و به دور از تجملات بایست یکی از مهم ترین اولویت های خانواده در امر ازدواج جوانان باشد به نحوی که ازدواج آسمانی امام علی (ع) و دخت گرامی نبی اسلام الگویی تمام عیار برای جوانان باشد.

خطیب نماز جمعه شاهین دژ به دیدار جمعی از فعالان فرهنگی با مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و سوال از ایشان در خصوص اوضاع کنونی و مسبر انقلاب ، که در پاسخ فرمودند:هیچ کس هیچ غلطی نمی تواند بکند، مطمئن باشید هیچ تردیدی در این زمینه وجود ندارد به همه بگویید، اشاره کرد و در تفسیر این کلام رهبر معظم انقلاب 5 نکته اساسی را حائز اهمیت دانست یکی اینکه ماهیت انقلاب اسلامی ماهیتی خدایی است، دیگر اینکه هزاران شهید در راه این انقلاب تقدیم کرده ایم و سوم اینکه مبانی این نظام بر اساس فطرت انسانی است.

فصیح نیا چهارمین و پنجمین نکته استنباطی از سخنان رهبر معظم انقلاب را مردمی بودن نظام و همه جانبه بودن آن عنوان کرد و گفت: این انقلاب را خود مردم ساخته اند و صرف فقط اقتصادی یا فرهنگی و غیره نیست بلکه به تمام جوانب نگاهی عمیق دارد و بر این اساس دشمن هرگز توانایی نفوذ بر این نظام را نخواهد داشت.

وی در پایان ضمن تسلیت به خانواده های داغدار در حادثه چند روز گذشته مینی بوس در جاده شاهین دژ-تکاب آرزوی غفران رحمت برای فوت شدگان و سلامتی برای مجروحین این حادثه تلخ کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات