خبرهای داغ:
فرمانده سپاه فجر فارس تأکید کرد که امروز بسیج از جمله ظرفیت‌های مهم اسلام برای دفاع از مظلومان عالم و مایه آرامش در منطقه و جهان اسلام است.
کد خبر: ۹۰۴۵۰۳۴
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، اولین جشنواره مالك اشتر با حضور سردار غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس و با معرفی و تقدیر از فرماندهان و مدیران برتر در تخصص‌های مدیریت و فرماندهی، تحقیقاتی، آموزشی، اطلاعاتی، عملیاتی، فرهنگی، طرح و برنامه و بودجه و دیگر رسته‌های نظامی در سالن اجتماعات سپاه ناحیه ثارالله(ع) برگزار شد.

بریدانی، مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه ثارالله(ع) در حاشیه این مراسم گفت: جشنواره مالك اشتر با هدف شایسته‌سالاری و با ارزیابی میزان آمادگی عملیاتی و سطح مطلوب و كیفی بودن فعالیت‌ها و اقدامات اجرایی فرماندهان در رابطه با وظایف و مأموریت‌های محوله بوده ودر راستای ایجاد زمینه رشد و ارتقای دانش فرماندهان و مدیران و با هدف تحول و تعالی در نظام مدیریت فرماندهی و نهادینه‌سازی اشراف فرماندهان بر یگان‌های تابعه برگزار می‌شود.

سردار سیدهاشم غیاثی، فرمانده سپاه فجر فارس طی سخنانی در این جشنواره گفت: امام خمینی(ره) یك شخص نبود، بلكه یك ملت،‌ نهضت و فرهنگ بود؛ امام بازآموز اسلام ناب محمدی(ص) بود و دوران دفاع مقدس، كارگاه انسان‌سازی امام بود. دفاع مقدس عین نهضت امام و تجلی‌گاه ارزش‌های اسلام و انقلاب بود، بنابراین دفاع مقدس مثل انقلاب اسلامی برای همیشه باید زنده بماند.

وی با بیان اینكه امروز، نقش بسیج به‌عنوان یک الگو در کشورهای جهان اسلام مشاهده می‌شود، افزود: امروز، به اعتقاد من بسیج از جمله ظرفیت‌های مهم اسلام برای دفاع از مظلومان عالم و مایه آرامش در منطقه و جهان اسلام است.

غیاثی اضافه کرد: اگر امروز استیصال و دستپاچگی دشمن را می‌بینیم به این خاطر است که احساس می‌کند بسیج با اقتدار نه تنها در امنیت پایدار برای ایران که فراتر از آن در دیگر کشورهایی که مورد طمع دشمن بوده این این اقتدار و ثبات را فراهم کرده است. به واقع امروز واهمه دشمن، تقویت و ارتقای توانمندی‌های بسیج است.

در ابتدای مراسم زارعی، فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) ضمن ارائه گزارشی از چگونگی برگزاری جشنواره و اهداف آن گفت: جشنواره مالك اشتر تأثیر بسزایی در ارتقای توان و تقویت انگیزه و ارتباط فرماندهان و مسئولان با یگان‌ها و بدنه نیروها و انتقال تجربه و دانش مدیریت و فرماندهی به نسل جوان نیروهای مسلح و همتاسازی بین آنان دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم مصطفوی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ثارالله(ع) در این مراسم با بیان اهمیت خاص و نتایج اثربخش جشنواره مالک اشتر که با تدابیر نورانی فرماندهی معظم کل قوا در مجموعه نیروهای مسلح شکل گرفته است، گفت: این جشنواره توانسته است زمینه‌های ایجاد رقابت مثبت بین نیروهای مسلح، هم‌افزایی بیشتر و حرکت‌های رو به جلو در سطح ارتش جمهوری اسلامی ایران و به‌ویژه سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و ادارات تابعه آن را تقویت كند.

وی همچنین با تقدیر از عملکرد مناسب و ارائه شایسته گزارش‌های اشراف معاونت‌ها، فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های تابعه این ناحیه به منظور ارزیابی کمی و کیفی فعالیت‌ها، بررسی میزان تحقق اهداف و اثربخشی برنامه‌ها گفت: انعکاس واقعیت‌ها و ارائه صادقانه و متعهدانه عملکردها در گزارش‌های اشراف به عنوان یک اصل مهم می‌تواند سلسله مراتب فرماندهی را در اشراف بهتر و دقیق‌تر نسبت به زیرمجموعه خود یاری رساند.

یادآور می‌شود، در پایان این مراسم از برگزیدگان اولین جشنواره مالک اشتر سپاه ناحیه ثارالله(ع) تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها