خبرهای داغ:
امام جمعه همدان با بیان اینکه با همدلی و اقدام انقلابی در حوزه اقتصادی باید در مقابل تحریم‌های دشمنان ایستاد، گفت: عامل بخشی از سونامی اقتصادی جامعه مردم هستند و طبق احادیث بیشتر عامل جهنمی شدن مردم دینار سرخ و درهم سفید یا همان اسکناس و دلار امروزی است.
کد خبر: ۹۰۴۵۰۳۰
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴

همدلی و اقدام انقلابی لازمه ایستادگی در مقابل تحریم‌های دشمنانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته در حسینیه امام خمینی (ره) شهر همدان بیان کرد: محتکران جنس را با قیمت مناسب خریداری و احتکار کرده و پس از گران شدن کالا، جنس را چند برابر قیمت می فروشند این افراد هر چند سود زیادی کسب می کنند اما این درآمد نامشروع و حرام است.

وی ادامه داد: احتکار کالاهای اساسی و ارزاق مردم بسیار بدتر از دزدی و سرقت کالا است و محتکر در قیامت باید به تمامی افراد جامعه پاسخگو باشد.

امام جمعه همدان یادآور شد: پیشتر برای فرد بازاری کلاس کسب و کار حلال برگزار می شد اما هم اینک این نوع دوره ها حذف شده و هدف افراد از کسب و کار تنها کسب مادیات به هر قیمتی است.

وی گفت: عده ای چرا با احتکار کالا و گرانفروشی به بهانه نوسان قیمت در بازار به برادر و خواهر مومن و هموطن خود آسیب می‌زنند در حالی که این نوع درآمد حرام و دزدی است.

محمدی با بیان ضرورت پرهیز از اسراف بیان کرد: مهمانی های مجلل و شلوغ مورد تایید اسلام نیست بلکه مراسم های ساده، ازدواج آسان و مجالس ترحیم با کمترین هزینه تاکید شده است.

وی افزود: رسم و رسوم های غلط از جمله حضور در منزل خانواده متوفی در روز تشییع جنازه باید حذف شود.

امام جمعه همدان عنوان کرد: طبق روایات تا سه روز خوردن غذا در منزل متوفی مکروه است و این بدان معنا است که ما باید تا سه روز غذا به خانه متوفی ببریم تا آنها به عزاداری بپردازند.

وی با بیان اینکه با همدلی و اقدام انقلابی در حوزه اقتصادی باید در مقابل تحریم‌های دشمنان ایستاد، گفت: عامل بخشی از سونامی اقتصادی جامعه مردم هستند و طبق احادیث بیشتر عامل جهنمی شدن مردم دینار سرخ و درهم سفید یا همان اسکناس و دلار امروزی است.

محمدی دلار را عامل جهنمی شدن افراد دانست و افزود: کمینگاه شیطان برای شکار فرزندان آدم، مال دنیا است بنابراین باید خیلی مراقب دسیسه های شیطان بود.

وی اضافه کرد: اگر انسان در این کمینگاه به دام شیطان بیفتد تمامی خوراک و پوشاک او آلوده به حرام می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات