امام جمعه موقت مراغه در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با تاکید بر لزوم ایستادگی در برابر تهدیدهای دشمنان اسلام به ویژه رژیم صهیونیستی در منطقه گفت: اقتدار کنونی نظام اسلامی و موفقیت های جبهه مقاومت اسلامی همه به برکت مقاومت در برابر قدرت های پوشالی دنیا محقق شده است.
کد خبر: ۹۰۴۵۰۲۰
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حمید محمدی راد افزود: اگر امروز ملت های منطقه در برابر رژیم غاصب صهیونیستی ایستاده و از آرمان های خود دفاع می کنند، به دلیل وجود فرهنگ مقاومت در بین آنهاست.
وی ادامه داد: امروز نیز باید با تکیه بر شعار ذلت ناپذیری، استکبارستیزی و نیز اتحاد در برابر دشمنان ایستاد تا به پیروزی نهایی دست یافت.
حجت الاسلام حمیدی راد اضافه کرد: دشمن با توجه به شکست های گذشته خود در برابر ملت ایران به دنبال ایجاد تفرقه بین مردم و مسئولان، یاس، نامیدی و نگرانی در بین آحاد جامعه است.
خطیب جمعه مراغه با بیان اینکه ایستادگی و وحدت ملت ایران به برکت رهمنودها و هدایت های رهبر انقلاب موجب شکست دشمن است گفت: احتکار، کم فروشی و فساد اقتصادی، خیانتی داخلی است که با تدابیر رهبری و هوشیاری مردم و مسئولان با آن برخورد می شود.
حجت الاسلام محمدی راد با اشاره به سالروز ازدواج پربرکت حضرت علی (ع) و فاطمه (س) افزود: سیره و شیوه زندگانی این بزرگواران و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) باید الگویی برای جوانان و خانواده ها در عصر حاضر باشد.
وی ادامه داد: خانواده ها در زمینه تشکیل خانواده برای زوج های جوان از تجمل گرایی پرهیز کرده و زمینه وصلت و شکل گیری زندگانی آینده آنان را تسهیل کنند.
وی با اشاره به سالروز شهادت امام جواد (ع) نیز اضافه کرد: این امام بزرگ شیعیان در 25 سالگی و بر اثر مسموم شدن توسط دشمنان اسلام به شهادت رسید و در کاظمین به خاک سپرده شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها