معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد:
محمدعلی طالبی با تأکید بر ضرورت تشکیل مجمع نخبگان و خانه سمن‌ها در شهرستان اشکذر اظهار کرد: تشکیل این مهم می‌تواند ضمن تسریع در مسائل کلان شهرستان در همگرایی و همگامی مردم و مسئولین نیز مؤثر باشد.
کد خبر: ۹۰۴۵۰۱۹
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰
به گزارش بسیج اشکذر؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در نشست فعالین سیاسی و فرهنگی شهرستان اشکذر بابیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند تقویت انسجام، وحدت، همدلی و تعامل بین گروه‌های اجتماعی هستیم گفت: تشکیل این نشست‌ها در مناطقی که به جهات مختلف با واگرایی روبرو است از اهمیت خاصی برخوردار است.
 
«محمدعلی طالبی» توجه به خواست مردم علیرغم بسیاری موانع و مشکلات را اولویت مسئولین برشمرد و اظهار کرد: دولت و نظام خود را از جنس مردم می‌داند و حرکت در راستای تحقق خواسته‌های مردم را از وظایف خود قلمداد می‌کند.
 
وی ادامه داد: متأسفانه کاستن از واگرایی‌های اجتماعی تنها از عهده دولت بر‌نمی‌آید و می‌طلبد نخبگان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی شهرستان با همکاری مسئولین به‌ویژه در جهت افزایش انسجام و سرمایه‌های اجتماعی و همچنین جلب اعتماد همگانی همکاری بیشتری داشته باشند.
 
این مقام مسئول با تأکید بر اهمیت حمایت همگانی برای رفع مشکلات کلان اجتماعی در سطوح کشور، استان و شهرستان افزود: اکنون درک و بهره‌مندی از ظرفیت مناسب نخبگان شهرستان اشکذر بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.
 
وی این ظرفیت را در بین شهرستان‌های استان کم‌نظیر توصیف کرد و گفت: وجود وزیر و روسای سازمان‌های دولتی در سطوح کلان و ملی با کوله باری از تجربه در حوزه‌های مختلف نشان از قابلیت بالای این سرمایه‌های اجتماعی دارد.
 
معاون استاندار استفاده از ظرفیت و پتانسیل این سرمایه‌های اجتماعی را روی مسائل کلان شهرستان بااهمیت برشمرد و از آن‌ها خواست تا وقت و انرژی خود را روی توسعه مسائل شهرستان متمرکز نمایند تا بتوان از زیرساخت‌های توسعه‌ای موجود در حوزه‌های صنعت و گردشگری استفاده مناسب‌تری کرد.
 
طالبی با تأکید بر ضرورت تشکیل مجمع نخبگان و خانه سمن‌ها در شهرستان اشکذر اظهار کرد: تشکیل این مهم می‌تواند ضمن تسریع در مسائل کلان شهرستان در همگرایی و همگامی مردم و مسئولین نیز مؤثر باشد.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان این نشست خطاب به حضار عرضه داشت: در موقعیت فعلی و در جهت همگرایی مسائل و منافع ملی و نفع مردم و جامعه باید تعصبات محلی و سیاسی خود را کنار بگذاریم تا ضمن عبور از شرایط حساس کنونی فضا و بستر مناسب برای توسعه استان و شهرستان در ابعاد مختلف فراهم گردد.
 
 
 
 
ارسال نظرات