خبرهای داغ:
یک کارشناس مذهبی گفت: رمز خدمت رسانی به مردم حضور در بین آنان است نه فاصله گرفتن.
کد خبر: ۹۰۴۵۰۰۵
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵

جذب مردم به مساجد باعث کاهش بسیاری از آسیب‌های جامعه می‌شود/ رمز خدمت‌رسانی به مردم حضور در بین آنان استحجت الاسلام هادی خسروی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد با بیان اینکه برای ما سوال است چرا یک نفر از مسئولین مهم در محلات فقیرنشین ساکن نیست؟ اظهار داشت: رمز خدمت رسانی به مردم حضور در بین آنان است نه فاصله گرفتن.

وی با اشاره به اینکه صحبت من فقط با مسئولین نیست و از برخی روحانیون نیز گلایه‌مندم که چرا در بطن اتفاقات جامعه قرار نمی‌گیرند؟ بیان کرد: دور شدن انسان‌ها از مساجد در همه ادیان امری مذموم شمرده شده است و متاسفانه بسیاری از افراد جامعه ما امروز به عقوبت دوری از مسجد مبتلا شده‌اند.

این کارشناس مذهبی با بیان اینکه تا وقتی که مسئولین از مردم فاصله داشته باشند مشکلات همچنان باقی خواهد ماند، گفت: بزرگ‌ترین معضل ما زمانی اتفاق افتاد که از مساجد فاصله گرفتیم.

وی اضافه کرد: جذب مردم به مساجد به هر طریق مثبتی از مهمترین فرآیندهایی است که باعث کاهش بسیاری از آسیب‌های جامعه می‌شود.

خسروی ضمن انتقاد از لغو نماز وحدت در اسدآباد عنوان کرد: مسئولین تا چه زمان می‌خواهند در خانه‌های سازمانی سکونت کنند و در بین مردم قرار نگیرند؟

وی در پایان با اشاره به لزوم الگوگیری مسئولین از امثال شهید رجایی گفت: متاسفانه کارمندان جزء هم ترجیح می‌دهند به دور از محلات مستضعف‌نشین زندگی کنند که این حرکت با شعار زندگی علوی در تضاد است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات