خبرهای داغ:
نماینده مردم هشترودو چاراویماق در خانه ملت در نطق پیش از دستور در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه ویژه دولت به شهرستان های هشترود و چاراویماق را شد و گفت: با گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی هنوز بسیاری از روستاهای هشترود و چاراویماق راه ارتباطی با شهر را ندارند.
کد خبر: ۹۰۴۴۹۷۲
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سید حمزه امینی، افزود: چرا باید به برخی از مناطق این شهرستانها بی توجهی شود و این بی توجهی از عدالت نیست.

وی ادامه داد: جاده هشترود مراغه به جاده مرگ تبدیل شده و سال گذشته برای آسفالت این جاده تامین اعتبارشده اما هنوز کاری صورت نگرفته شده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از راکد ماندن قطعه 5 آزاد راه هشترود مراغه انتقاد و بیان کرد: متاسفانه پس ازیک هفته کلنگ زنی فعالیت راکد ماند و همه دستگاه ها و ماشین آلات را جمع آوری کردند و کشاورزان در عین خوشحالی با یاس و ناامیدی مواجه شدند.

امینی اضافه کرد: دولت اگر قادر به اجرای این آزاد راه نبود چرا زمین های کشاورزان را از بین برد و خسارت به کشاورزان و زمین های کشاورزی و گندم زارها زد و اکنون کشاورزان خسارت می خواهند.

وی گفت: وضعیت غیر قابل تحمل بوی تعفن رودخانه شهر چایی(آغ بلاغ چایی) و آسفالت خیابان های اصلی مردم شهر هشترود را اذیت می کند که باید فکری به حال مردم کرد.

امینی خواستار احداث تصفیه خانه فاضلاب شهری در هشترود شد و گفت: متاسفانه آب شرب شهر هشترود با وجود آرسینیک بالا سلامتی مردم را تهدید می کند و همچنین صدای العطش مردم روستاهای هشترود و چاراویماق به گوش مسئولان نمی رسد چون نبود آب شرب در روستاها باعث مهاجرت می شود.

سید حمزه امینی گفت: بانکداری به اصطلاح اسلامی ارمغانی جزء ترویج رباخواری در جامعه اسلامی را نداشته و ندارد و اکثر سفره های مومنان را آلوده به ربا کرده است.

وی گفت: سیستم غلط بانکداری موجب تعطیلی بسیاری از کارخانه ها و تولیدی ها و ورشکستگی سرمایه گذاران شده است.

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در خانه ملت گفت: عدم مبارزه با فساد مالی و اداری موحب بدبینی مردم نسبت به دولت می شود.

وی گفت: این دزدی که در بین بعضی از مسئولان به اصطلاح و به ظاهر مومن یک فرهنگ شده و این فرهنگ نادرست و خلاف شرع اسلام به رده پایین جامعه نیز سرایت کرده است .

امینی ادامه داد: اینها چگونه می توانند اسلام ناب را به آیندگان معرفی کنند مگر در اسلام دزدی هست مگر در اسلام دروغ گویی است.

وی گفت: باید در همین دنیا آتش جهنم را به مسئولان رده بالایی که دزدی و اختلاس می کنند نشان داد و نگذارند به آخرت و جهنم بماند چون این ها ایمانی به آخرت ندارند زیرا اگر ایمانی داشتند بیت المال را چپاول نمی کردند.

امینی گفت: 40 سال است که شعار مرگ بر آمریکا سر می دهیم و طبق فرموده امام آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و نتوانسته هم بکند.

وی گفت: نباید بگوییم مرگبر آمریکای بیرونی بلکه باید گفت مرگ بر آمریکای درونی آن هایی که بیت المال را خورده اند و به فکر پابرهنگان نیستند و جامعه را به این روزانداخته اند.

وی گفت: اگر مسئولان به فکر مردم و به فکر مستضعفین نباشند مثل شاه خائن سرنگون خواهیم کرد.

ارسال نظرات