خبرهای داغ:
پناهیان در نجف آباد:

باید مسئولان شبیه شهید حججی دارای صفای باطنی و اخلاص باشند/در اقتصاد نیاز به الگوی بسیج داریم

پناهیان گفت: دولت خوب دولتی است که کار را مردمی اداره کند. دولت باید از الگوی بسیج در دفاع مقدس در اقتصاد نیز استفاده نماید.
کد خبر: ۹۰۴۴۹۵۰
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد؛ حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان عصر امروز در مراسم نخستین سالگرد شهادت شهید حججی گفت:شهید حججی مظهر یک دفاع مردمی است، شهید حججی در میان مردم و داوطلبی از میان مردم بود که فدای مردم شد و مردم شهید حججی را قهرمان خود می دانند.
کارشناس مسائل مذهبی افزود: بزرگترین دستاورد انقلاب ما مردمی بودن و مردمی مقاومت کردن است؛نرم افزار مردمی بودن را به عراق و دیگر کشورها نیز صادر کرده ایم و با این مقاومت مردمی مقدمات ظهور حضرت ولی عصر(عج) فراهم خواهد شد.
پناهیان ادامه داد: علت مشکلات اقتصادی این است که دولت اقتصاد را مردمی اداره نکرده است و دولتی اداره کرده و دولت را بزرگ کرده اند و بزرگ شدن دولت فساد می آورد برای همین بود که حضرت امام خمینی بارها فرمود که کار را باید به دست مردم سپرد.
وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری بارها فرموده اند که برای تحقق اقتصادمقاومتی به جوانان مراجعه باید کرد؛مدیران دولتی به اندازه مردم نمی توانند کارآیی داشته باشند؛ مردم از رانت و فساد به ستوه آمده اند بنابراین ما باید الگوی بسیج در مقاومت مردمی در عرصه امنیت را در اقتصاد نیاز پیاده کنیم.
علیرضا پناهیان خاطرنشان کرد: در عرصه اقتصاد مردمی و مقاومت اقتصادی که باید مردمی باشد نیاز به مدیرانی داریم که شبیه شهید حججی دارای صفای باطنی و اخلاص باشند. چرا باید کسانی که در مرزها امنیت را برقرار می کنند اینقدر شجاع و با اخلاص باشند ولی مدیرانی که پشت میز نشسته اند افراد بی اخلاص و ترسو باشند؟؟
استاد حوزه و دانشگاه بیان داشت: نوار گفتگو مخلصانه شهید با فرزندش را دیدید؛ باید چنین گفتگو صمیمانه ای بین مسئولان و مردم باشد والّا نمی توانند به مردم خدمت کنند.
وی افزود: حججی برای ما یک نرم افزار برای اداره کشور است که در عرصه های دیگر نیز ما باید چنین الگوهایی داشته باشیم.
پناهیان گفت: در زمان ظهور حضرت ولی عصر(عج) مدیران و مسئولان دارای شایستگی و صفای باطن خواهند بود.
وی اظهار داشت: شهید حججی از خانواده اهل علم بود و افتخاری است برای عالمانی که مرید اهل بیت هستند؛ پدر بزرگ ایشان یکی از علمای با اخلاص است ولی اسمی از آن نیست و غریب است و غربت آن رازی دارد که شما جوانان باید پرده از این راز بردارید.
وی یادآور شد: خوشبین ترین افراد احتمال نمی دادند که در سوریه اینقدر موفق باشیم که تمام جهان بسیج شده بودند و داعشی ها را به پیشرفته ترین سلاح ها تجهیز کرده بودند تا منطقه ما را به خاک بکشانند.
وی تأکید کرد: جوانان به شهدا توسل کنند و از شهدا کمک بگیرند که شهدا دستگیری خواهند کرد.
پناهیان در پایان گفت: دشمنان ما احمق و ترسو هستند و قدرت مبارزه با ما را ندارند؛ کجا هستند کسانی که به ظاهر می خواستند با پشتیبانی آمریکا و اسرائیل منطقه را به خاک بکشند و می بینید که خاکستر آن ها هم وجود ندارد ولی نهال‌هایی مانند شهیدحججی در حال ثمر دادن هستند و جوانان بسیاری امیدوار شدند به اینکه می توانند سرباز با اخلاصی برای امام زمان باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار