خبرهای داغ:
سردار نقدی در جمع خبرنگاران بسیجی همدان:

خبرنگاران در خط مقدم جبهه جنگ نرم قرار دارند/دیده‌بان اصلی جنگ امروز خبرنگاران هستند

معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:خبرنگاران در خط مقدم جبهه جنگ نرم قرار دارند.
کد خبر: ۹۰۴۴۹۴۰
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۹

خبرنگاران در خط مقدم جبهه جنگ نرم قرار دارندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار محمدرضا نقدی عصر امروز در همایش خبرنگاران بسیجی که در باغ موزه همدان برگزار شد، اظهار داشت: امروز شما خبرنگاران در خط مقدم جبهه جنگ نرم قرار دارید.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با خود یکی یکی سلاح‌های ناکارآمد را کارآمد کرد و امروز آمریکا برای ما ناز می‌کند و خودش هم می‌داند که نمی‌تواند کاری انجام دهد، گفت: بمب و موشک دیگر اثر ندارد، آمریکا دیگر خلع سلاح شده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه پاسداران افزود: آمریکا از نظر اقتصادی دنیا را می‌بلعید اما اکنون ایدئولوژی سرمایه‌گذاری را زیر پا گذاشته است.

وی ادامه داد: مهمترین کاری که شما خبرنگاران در این جنگ باید انجام دهید این است که دنباله‌رو نباشید، یکی از دنباله‌روی‌هایی که می‌کنید واژه‌سازی‌هایی است که آنها انجام می‌دهند و شما پیروی می‌کنید، آنها اتاق فکرهایی را طراحی کردند و واژه‌هایی را در آن می‌سازند.

سردار نقدی با بیان اینکه اکنون جنگ تجاری را مطرح می‌کنند، عنوان کرد: واقعیت امر این است که آمریکا در ایدئولوژی خود شکست خورده است، ایدئولوژی سرمایه‌داری آزاد کردن سرمایه بدون هیچ مانعی در جهان را می‌خواهد.

وی در ادامه با بیان اینکه بر اساس جریان آزادی سرمایه بدون هیچ مانعی در جهان سازماندهی کردند، افزود: اقتصاد آمریکا بر مدار خدمات و تولید است؛ 40 سال ایدئولوژی آمریکا بوده و اجازه نداده کشور ما رشد کند.

معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه پاسداران ابراز داشت: امروز خودشان پا بر روی تمام کتاب‌های علمی خود گذاشتند و مدار ثروت تغییر کرده و باید به سمت خدمات رفت.

وی ابراز داشت: آمریکا از تفکر جهانی‌سازی عقب‌نشینی و اعلام شکست کرده است،  در حالی که برای جا‌سازی آن 40 سال در تمام دانشگاه‌ها کار کرد.

سردار نقدی در ادامه در خصوص نقش خبرنگاران گفت: نقش شما خبرنگاران بسیار مهم است؛ ما باید خلاق باشیم و ادبیات خود را بسازیم؛ تولید ادبیات رسانه‌ای یکی از کارهایی است که باید انجام شود.

وی یادآور شد: تمام تکیه‌گاه دشمن زخمی و آمریکای فلک زده و بیچاره ستون رسانه است و تنها امیدش به غوغای رسانه است.

معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه پاسداران عنوان کرد: امروز آمریکا هیچ حرفی برای گفتن ندارد، ارتش، اقتصاد و فرهنگ آنان عقب افتاده است و سلطنت را در ایران تبلیغ می ‌کند، سلطنت 2 هزار و 500 ساله ای که انقلاب اسلامی ایران آن را پودر کرده است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا در ایران طرحی برای ارائه ندارد، افزود: آمریکایی‌ها در عراق، سوریه، لبنان و یمن شکست خوردند و در ایران اغتشاش بر پا کردند و در این مورد نیز با شکست مواجه شدند. یک قیام جدی در فلسطین ایجاد شد که باز هم با شکست مواجه شد.

سردار نقدی با بیان اینکه آمریکا خلع سلاح شده و به رسانه‌ها پناه آورده است، ابراز داشت: ما اکنون در جنگ رسانه‌ای به سر می‌بریم و شما خبرنگاران باید بر آن غلبه کرده و این سحر را باطل کنید و اولین قدم این است که جنگ را حس کنید.

وی یادآور شد: قدم دوم این است که ادبیات را خودمان تولید کنیم، قدم سوم نیز آن است که نقطه ضعف‌ها را بشناسیم و روی آنها کار کنیم.

معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه پاسداران افزود: امروز بازی اصلی بازی رسانه است؛ دیده‌بان اصلی جنگ شما خبرنگاران هستید و چشم‌ها به سمت شما خیره شده است، باید نقطه ضعف‌های دشمن را بشناسیم و به او حمله کنیم، ما خود نیز نقطه ضعف داریم که باید آنها را شناسایی کنیم.

وی گفت: امیدواریم شما بسیجیان که در این عرصه قدم گذاشته‌اید همانگونه که رزمندگان در دوران دفاع مقدس خط شکنی می کردند و بسیجی وار پای کار بودند شما نیز باید در این میدان کار کنید و بر سختی ها غلبه کنید؛ این آخرین جنگ است و ما برای پیروزی شما دعا می‌کنیم.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: همانگونه که بسیجیان بر دشمنان غلبه کردند شما بر خدا توکل کنید و حرف‌های فطری و پاک بزنید به دور از دروغ و تهمت که اثرگذار است و مردم نیز آن را دنبال می‌کنند.

وی عنوان کرد: انقلاب ما 40 سال دوام آورد و با قوت جلو می‌رود و هیچ گاه پایان نمی‌پذیرد و هر چقدر برای براندازی این نظام هزینه کردند، نتوانستند کاری از پیش ببرند؛ باید ابتکار عمل به خرج دهیم تا موفق شویم. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات