محرم یوسفی گفت: جلب رضایت مشتریان و خرسند سازی آنان از جلب رضایت مشتریان و خرسندی آنان در فضای کسب و کار از اهمیت خاصی برخوردار است.
کد خبر: ۹۰۴۴۹۲۹
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵

 محرم یوسفی یک کارشناس اقتصادی بسیجی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: موضوع کیفیت و بهبود آن موضوع مهم در هر بنگاه اقتصادی است. این در حالی است که برخی کیفیت را تنها انطباق با ضوابط از پیش تعیین شده می دانند.

وی با بیان اینکه کیفیت در شرایط کنونی مفهومی وسیع تر دارد افزود: کیفیت به معنی پاسخ گویی به خواست های منطقی و حق مدارانه مشتریان است.

این کارشناس اقتصادی گفت: جلب رضایت مشتریان و خرسند سازی آنان از جلب رضایت مشتریان و خرسندی آنان در فضای کسب و کار از اهمیت خاصی برخوردار است.

یوسفی در خاتمه افزود: امروزه تنها واحدهای تولیدی و صنعتی در عرصه رقابت از موقعیت ممتاز برخوردارند که محورهای اصلی فعالیت خود را تامین خواسته ها و نیازهای مشتریان با حداقل قیمت، حداکثر کیفیت و تحویل به موقع قرار داده اند.

ارسال نظرات