خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در بازدید از خبرگزاری دفاع مقدس:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در بازدید از خبرگزاری دفاع مقدس گفت: اگر در ایران عزیز پیشرفت و عزتی داریم، همه مدیون شهدا و مقاومت ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس هستیم.
کد خبر: ۹۰۴۴۸۸۲
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شیراز، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه معاونین و رئیس بسیج رسانه فارس، از خبرگزاری دفاع مقدس در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس بازدید کردند.

مدیر حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس فارس پس از استقبال از میهمانان خود و ادای اخترام به شهدای گمنام مدفون در مرکز فرهنگی دفاع مقدس فارس، از دفتر خبرگزاری دفاع پرس بازدید و پس از آن به بحث و گفت و گو در ارتباط با مسائل و مشکلات رسانه ها پرداختند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در این جلسه اظهار داشت: در هفته خبرنگار به رسانه ها سرکشی میکنیم با این نگاه که خود اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات به دیدن دوستان رسانه ای رفته و از نزدیک پای صحبتها بنشینیم و مسائل و مشکلات را بشنویم و تا آنجا که امکان دارد، در رفع مشکلات این حوزه تلاش کنیم.

صابر سهرابی تصریح کرد: اگر در ایران عزیز پیشرفت و عزتی داریم، همه مدیون هشت سال دفاع مقدس و ایثارگران هستیم و ما هم وظیفه داریم با آنچه در توان داریم در راه حفظ این نظام و این فرهنگ گام برداریم.

وی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس را هم یک نهاد فرهنگی دانست و گفت: این مکان را ما باید به عنوان یک مرکز فرهنگی و هنری در برگزاری نمایشگاهها و جشنواره های مذهبی- فرهنگی و هنری معرفی کنیم.

سهرابی ضمن یادآوری اینکه حوزه معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد، برای تشویق رسانه ها، به آن رسانه هایی که به صورت تخصصی در حوزه های مختلف فعالیت دارند، پس از ارزیابی این بسته یارانه با ضریب دو به آنها برایشان در نظر گرفته است افزود:  اگر خبرنگاران با ارائه کارت خبرنگاری رسانه خود در سایت جامع رسانه ثبت نام کنند، از مزایای آن از جمله بیمه رایگان، اینترنت بدون فیلترینگ رایگان، کارت بین المللي خبرنگاری.و.. می توانند استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری بسیج، در پایان این دیدار، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، از مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس، خبرنگاران دفاع مقدس و دیگر خبرنگاران حاضر در جلسه با هدیه ای قدردانی کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها