مسئول سیاسی سپاه الغدیر استان یزد:

مشکل امروز کشور ضعف مدیریتی است / تفکر انقلابی باید در کشور حاکم شود

حرزاده: امروز کشور ما دچار ضعف مدیریتی است و باید یک تفکر انقلابی و مدیریت انقلابی بر کشور حاکم شود تا بتوان با سرعت بیشتری بر مشکلات اقتصادی امروز فائق آمد.
کد خبر: ۹۰۴۴۸۷۸
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از مهریز، سرهنگ حرزاده مسئول سیاسی سپاه الغدیر استان یزد در جمع بسیجیان مهریز بیان داشت: امروز کشور ما دچار ضعف مدیریتی است و باید یک تفکر انقلابی و مدیریت انقلابی بر کشور حاکم شود تا بتوان با سرعت بیشتری بر مشکلات اقتصادی امروز فائق آمد.
کارشناس مسائل سیاسی تصریح نمود: امروز مطالبات مردم باید از زبان روحانیت و قشر انقلابی جامعه گفته شود تا افراد سودجو و فرصت نتوانند از این آب گل آلود ماهی بگیرند و فضای کشور را به نفع خود و دشمن متشنج کنند.
سرهنگ حرزاده افزود: متاسفانه نگاه برخی مسئولین در کشور نگاهی سکولار و لیبرالی است و این موجب لطماتی به نظام و انقلاب شده است.
حرزاده اظهار داشت: همه مقاطع انقلاب اسلامی ایران حساس بوده و دشمنان در صدد ضربه زدن به اسلام و انقلاب هستند، ولی با در صحنه بودن مسئولین و مردم موفق نشده و نخواهند شد.
سرهنگ حرزاده در پاسخ به شبهه حمایت ایران از کشور‌های منطقه بیان داشت: امنیت کشور ما در حمایت از کشور‌های منطقه تامین خواهد شد، چون دشمن در صدد ایجاد ناامنی برای ایران از طریق کشور‌های منطقه است.
ارسال نظرات