فرمانده سپاه شهرستان میرجاوه گفت: خبرنگاران با قلم خود فطرتهای انسانی را در جامعه ترویج دهند.
کد خبر: ۹۰۴۴۸۷۲
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱

سرهنگ پاسدار علیرضا زوری، فرمانده سپاه  شهرستان میرجاوه در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان، گفت: خبرنگاران سنگر سازان انقلاب اسلامی هستند و امروز در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب نقش تاثیرگذاری در تبئین ارزش‌های این انقلاب  دارند.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران افسران جنگ نرم هستند، که سینه شان سپری برای حفظ ارزش های نظام است، افزود: این قشر به عنوان پرچمدار و دیده بان انقلاب به رصد ترفند‌ها و توطئه‌های دشمنان می‌پردازند و در اطلاع رسانی به مردم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

زوری تصریح کرد: انقلاب اسلامی حرکتی عظیم بود که با هدف احیا بشریت و فطرت‌های انسانی شکل گرفت، این انقلاب به دست امام خمین(ره) طراحی و شکل گرفت.

فرمانده سپاه شهرستان میرجاوه ادامه داد: امام خمینی مردم را از ظلمت به روشنایی هدایت کرد و به ما مقابله با ظلم و استعمار را آموخت.

این مسئول با اشاره به اینکه،  رسانه‌ها باید کمک کنند تا روحیه زیاده خواهی و زیاده طلبی را از بین ببرند، تصریح کرد: اکنون در فضایی قرار داریم که رسانه ها می‌توانند با بصیرت افزایی به روشنگری در جامعه بپردازند.

وی افزود: خبرنگار باید مطالبه گر باشد و به هدایت اقشار مختلف جامعه بپردازد تا با ایمان بخدا روحیه استکبار ستیزی را در جامعه تقویت کند.
ارسال نظرات