خبرهای داغ:
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران با بیان اینکه پیشرفت‌ها و دستاوردهای چشمگیر ایران بعد از انقلاب به طوری است که آمارهای جهانی به آن اذعان دارند، گفت: مهمترین دستاورد انقلاب حفظ عزت، شرافت و استقلال ملت ایران است.
کد خبر: ۹۰۴۴۸۶۴
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰

حفظ عزت، شرافت و استقلال ملت ایران مهمترین دستاورد انقلاب اسلامیسردار محمدرضا نقدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: انقلاب ما انقلابی بوده است که معاندان آن از ابتدا برای نابودی آن روزشماری، ماه شماری و سال شماری کردند اما به کوری چشم دشمنان انقلاب ما به 40 سالگی خود نزدیک می‌شود.

وی افزود: شکست‌هایی که امروزه آمریکا و هم‌پیمانان آن به صورت پی در پی و زنجیره‌ای در یک سال گذشته متحمل شده‌اند بی‌سابقه بوده است که یکی از مفتضحانه‌ترین این شکست‌ها خروج و شکست داعش در کشورهای عراق و سوریه است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران عنوان کرد: در مقابل شکست‌های دشمنان، انقلاب اسلامی ایران با کسب پیروزی‌های درخشان به لطف خدا پیش می‌رود که آخرین آن پیروزی یک نفر در انتخابات پاکستان با گرایش به تشیع است.

وی با بیان اینکه باید به این نکته توجه داشت که امروزه کشور آمریکا در مدار شکست قرار دارد، ادامه داد: در این کشور سابقه نداشته که هر ماه علیه دولت تظاهرات شود و یا همین امروز این کشور در مهار کردن آتش‌سوزی‌های جنگل‌های کالیفرنیا  ناکام مانده است.

سردار نقدی با اشاره به اینکه آمریکا با راه انداختن جنگ رسانه‌ای و روانی سعی در وارونه جلوه دادن موضوع دارد، یادآور شد: آمریکا با تغذیه چندین رسانه معاند می‌خواهد جو  داخلی ایران را متشنج جلوه دهد و این در حالی است که خود با مشکلات زیادی در داخل و خارج درگیر است.

*مشکلات امروز کشور نباید به انقلاب ربط داده شود

وی ابراز داشت: با مطالعه تاریخ ایران به این نتیجه می‌رسیم که رضا خان فردی بزدل و بی‌سواد بود و توسط انگلیسی‌ها به پادشاهی رسید و زمانی که تاریخ مصرفش تمام شد از کشور بیرون رانده شد؛ همین راه‌آهن کشیده شده در ایران در زمان رضاخان که امروزه این قدر در فضای مجازی بوق و کرنا می‌شود با پول ملت ایران در راستای جابجایی ارتش انگلیس بوده است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران عنوان کرد: محمدرضا شاه نیز فردی هوس باز، عیاش  و خوش‌گذران بوده که حتی به همجنس بازی او اشاره شده اس؛ خوش‌گذرانی شاه و خانواده او در حالی است که اکثر مردم ایران از  کمترین رفاه ممکن در زندگی خود بی‌بهره بوده‌اند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی اگر هیچ کاری نکرده باشد و تنها ملت ایران را از ظلم 2500 ساله شاهنشاهی نجات داده باشد می‌ارزد.

سردار نقدی اظهار داشت: پیشرفت های چشمگیر انقلاب اسلامی در حالی است هر روز فتنه و آشوب جدیدی در راستای براندازی آن از طرف دشمنان طراحی و اجرا شده و هشت سال دفاع مقدس تنها نمونه‌ای از آن است.

وی تصریح کرد: پیشرفت‌ها و دستاوردهای چشمگیر ایران بعد از انقلاب به طوری است که آمارهای جهانی به آن اذعان دارند؛ برای مثال کشوری که اکثر مردم آن بی‌سواد بوده‌اند امروزه رشد علمی آن  از رشد علمی دنیا بیشتر است و یا بسیاری از نمونه‌های دیگر، اما باید به این نکته توجه داشت که مهمترین دستاورد انقلاب حفظ عزت، شرافت و استقلال ملت ایران است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران با بیان اینکه مشکلاتی که امروزه در کشور وجود دارد نباید به انقلاب ربط داده شود، گفت: در واقع انقلاب اسلامی بستری از  آزادی را برای ما مهیا کرده است که هر کس در این بستر می‌تواند رأی خود را  در انتخابات برگزار شده داشته باشد و اگر ما درست انتخاب نکنیم مشکل خودمان است نه انقلاب.

انتهای پیام/

ارسال نظرات