تا پای جان به فرمان رهبری در خدمت مردم هستیم

با تمام توان به رسالت پاسداری خودمان ادامه می‌دهیم و برای چشم‌انداز بسیج که تحقق جامعه اسلامی تا سال ۱۴۰۴ است به بهترین شکل ممکن برنامه‌ریزی می‌کنیم، هر آنچه مقام معظم رهبری ابلاغ کنند، تا پای جان در خدمت همه مردم هستیم.
کد خبر: ۹۰۴۴۸۴۶
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ دوم پاسدار سیدمصطفی موسوی‌نژاد فرمانده سپاه بابلسر: نیروهای انقلابی تا پای جان ایستاده‌ و از انقلاب اسلامی حراست می کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسراظهار داشت: دشمنی دشمنان ادامه دارد، جواب دندان‌شکن سردار سلیمانی به سخنان اخیر ترامپ نشان‌دهنده آن است که یک تقابل جدی درپیش داریم.

وی بیان کرد: خیال ما از بعد نظامی و پاسخ کوبنده به تهدیدات نظامی راحت است و این بر کسی پوشیده نیست.

سرهنگ موسوی نژاد درادامه افزود: با تمام توان به رسالت پاسداری خودمان ادامه می‌دهیم و برای چشم‌انداز بسیج که تحقق جامعه اسلامی تا سال ۱۴۰۴ است به بهترین شکل ممکن برنامه‌ریزی می‌کنیم، هر آنچه مقام معظم رهبری ابلاغ کنند، تا پای جان در خدمت همه مردم هستیم.

فرمانه سپاه بابلسر گفت: کمک به دولت در عرصه‌های سازندگی، محرومیت‌زدایی و امداد و نجات یکی از ماموریت‌های مهمی است که به سپاه واگذار شده است و بدون شک برای پاسداری از انقلاب اسلامی به جوانان مومن، انقلابی و پا به کار نیازمندیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار